"Pilotima se planiraju letovi tako da pojedini lete dve noći za redom, a onda ni naredni dan nisu slobodni. Događa se da pilot sleti u utorak u 6 ujutro, istog dana poleti oko 23 časa uveče i svoj rad završi u sredu u 4 ujutro. Sledeće radno angažovanje je moguće već za četvrtak u ranim jutarnjim časovima. Ovakav način planiranja, uprkos činjenici da ima dovoljan broj pilota u kompaniji, može dovesti do ugrožavanja bezbednosti vazdušnog saobraćaja", navodi se u saopštenju.
Sindikat pilota takođe upozorava da se pilotima radno vreme ne planira ravnomerno, jer ima primera da dva pilota, na istom tipu aviona i sa istim zvanjem, imaju drastično veliku razliku u mesečnom naletu.
"Da situacija bude gora, Er Srbija pravi ogromnu razliku između pilota koji se nalaze u radnom odnosu od onih koji su angažovani kod brokera, te ovi drugi provode daleko više vremena u avionu. Na ovaj način Er Srbija gleda da uštedi novac, pa se jedni piloti koriste na maksimumu svojih kapaciteta, a drugi ne, što je za Sindikat pilota neprihvatljivo. Od ove godine, njenog drugog kvartala, pilotima je uskraćeno pravo na kompanijski prevoz", dodaje se.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina
Zvezdin Amerikanac hitno reagovao na pomen otkaza Sferopulosu: Šuter crveno-belih se oglasio na Instagramu