Sve ovo biće moguće zahvaljujući zahtevnom projektu e-Inspektor koji je danas svečano predstavljen u Klubu poslanika, a koji će do 2017. godine objediniti sve inspektorate i tako poboljšati njihovu efikasnost i transparentnost u radu.

Projekat e-Inspektor osmišljen je kao odgovor na rezultate istraživanja i anketa, koji su od 2011. do danas, sprovedeni na temu inspekcijskog nadzora u Srbiji, a koji, primera radi ukazuju na to da jedan turistički inspektor nadzire čak i do 300 subjekata, saopšteno je iz Direkcije za elektronsku upravu pri Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave.

Željko Ožegović, državni sekretar pri Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave izjavio je da čvrsto veruje da će e-Inspektor poboljšati rad inspekcijskog nadzora, i povratiti poverenje privatnika i građana u ovaj sektor.

"Transparentno, brzo i jednostavno je naš i moto projekta e-Inspektor. Izuzetno smo motivisani da pažljivo prođemo kroz sve planirane korake, i da napravimo jednu funkcionalnu i modernu platformu koja će integrisati rad svih inspekcija, jer su one jedna od najbitnijih karika za postojanje snažne države koja je u stanju da se obračuna sa korupcijom na svim nivoima", izjavio je Ožegović.

Dušan Stojanović, direktor Direkcije za elektronsku upravu posebno se osvrnuo na činjenicu da će e-Inspektor po prvi put uspeti da umreži sve inspektorate.

"Obezbedićemo im stalnu komunikaciju i stalnu razmenu podataka. Razvićemo sistem za racionalno obavljanje zadataka, što će uneti potpunu revoluciju i predstavljaće najveći udar na sivu ekonomiju. Zahvaljujući e-Inspektoru rad inspektorata će biti efikasniji i transparentniji, bez prostora za korupciju", istakao je Stojanović.

Projekat e-Inspektor biće sproveden tokom 2015, 2016. i 2017. godine, i imaće veliki značaj za dostupnost podataka o registraciji, javnim saglasnostima i prijavama, saradnju, usklađivanje i koordinaciju.