• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ministarka obećava:Za dve godine BG - NS pola sata

Izvor Tanjug

Izmene zakona o železnici prouzrokovale su danas debatu opozicije i poslanika većine o stanju u Železnicama, koju je "zaokružila" potpredsednica vlade i resorna ministarka Zorana Mihajlović najavom da će vlast srediti železnicu.

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Mihajlović je rekla da je SNS 2013. godine zatekla pruge na kojima su vozovi išli brzinom manjom od 30 kilometara na čas, navodeći da je 1884. godine, kada je napravljena prva pruga od Beograda do Niša, prosečna bržina bila 40 kilometara na sat.

"DS nam je ostavila pruge sa brzinom ispod 30 kilometara na čas", rekla je Mihajlović, navodeći da se za godinu i po Srbija po stanju infrastrukture na svetskoj listi pomerila za 19 mesta, a da se jednim delom pruge vozovi kreću 100 kilometara na sat.

Dodala je i da je za godinu i po dana završena prva faza reformisanja Železnica Srbije.

Poslanici DS su tokom rasprave izneli tvrdnje da će prilikom transformacije tog sistema biti otpušteno oko 6.000 ljudi, što je ministarka demantovala, navodeći da je vlada u partnerskom odnosu sa sindikatima te kompanije i da otvoreno razgovara i sa njima i sa radnicima.

Poslanik Vladimir Orlić (SNS) rekao je da će predložene izmene omogućiti usaglašavanje sa standardima EU, pojednostavljenje procedura, otklanjanje praktičnih problema i obezbeđivanje kvalitetnijeg pristupa i korišćenja infrastrukture.

Čokoladice iz Strazbura

U Skupštinu je danas stigla i lepa vest - da je poslanik SDS Aleksandar Senić po treći put postao otac, pa je novinarima koji prate skupštinska zbivanja podelio čokoladice koje su stigle čak iz Strazbura.

Poslanik SDPS Ivan Bauer kazao je da su u prethodnom skupštinskom sazivu 2013. godine doneta dva sistemska, krovna zakona o železnici i o bezbednosti i interoperabilnosti železnice kako bi se zaustavio proces propadanja železničke infrastrukture i urušavanja kvaliteta i nivoa saobraćaja.

Prema rečima Bauera, ta dva zakona su u tom trenutku predstavljala važan iskorak unapred, ali da se je njihova primena pokazala da postoje određene stvari koje mogu da se unaprede.

On je istakao da je poznato da da u poslednjih nekoliko decenija država gotovo ništa nije ulagala u železnice pa je taj vid saobraćaja pao na niske grane, što je i problem za budžet.

SDS se slaže da je najveći deo članova zakona koji se menja dalje usklađivanje sa evropskim direktivama, ali smatra da je propušteno usklađivanje u delu koji treba obezbediti nezavisnost u radu direkcije i transparentnost u izboru.

Poslanik DS Jovan Marković naveo je da je ta stranka predložila 20 amandamana na taj zakon i da smatra da su zakonski predlozi loši.

On je upitao da li u Ministarstvu smatraju da će izmena 45 članova od 111 članova zakona usvojenog 2013. bitno uticati na ostvarenje zacrtanih ciljeva, ocenivši da se izmena više od 50 odsto članova odnosi na gramatičke, jezičke, leksičke, i da nije reč o suštinskim promenama.

Komentari 10

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

KRSTIVOJE

Ako se prevoz vrsi helihopterima Kao sto vi obilazite nepostojeca gradilista!

Marko Marko

Pocela predizborna kampanja. Opet se seviraju laka obecanja. Setimo se samo sta su ovi na vlasti obecali u prethodnoj kampanji. Jedino sto su uradili je smanjenje plata i penzija. Uspesno obecavaju, a kad ne uspe krivi su svi drugi. Krivi žuti, krivi beli, krivi ovi ili oni, ali nikako oni.

Živanko

Već godinama čekam da prođu te dve godine.

special image