• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Pobeđuje onaj ko se najbolje prilagodi promenama

Izvor mondo.rs

Zašto je stalno sticanje novih znanja vrlo važno za dobro poslovanje u digitalnoj sadašnjosti objašnjavaju uspešni poslovni ljudi Srbije.

  Ukoliko za savet pitate uspešne poslovne ljude kako da i vi bolje poslujete u digitalnoj sadašnjosti jedan od osnovnih stvari koje će vam preporučiti je da iznova i iznova učite, jer u današnjem svetu znanje zastareva za dve godine. Jer ne pobeđuje najsnažniji nego onaj koji se najbolje prilagodio promenama.

"Savremeno poslovno okruženje se toliko brzo razvija da nismo ni svesni promena koje se dešavaju oko nas. Digitalne komunikacije su unele revoluciju ne samo u poslovni, već i u svakodnevni život. Ukoliko nismo spremni da budemo deo promena, teško ćemo razumeti svet oko nas i još teže se u njemu snaći. Upravo tu leži značaj i misija Webiza, koji donosi nove trendove, pravila i tehnologije iz poslovnog okruženja koje su naslonjene na web, a web je najintenzivnije poslovno okruženje današnjice. Nekada je važilo da - ako te nema u medijima, ne postojiš. Danas je to drugačije - ako te nema na digitalu, ne postojiš. Digital je naša realnost, ima svoju specifičnu estetiku i pravila komuniciranja", kaže Dušan Stojaković, menadžer za održivi razvoj i korporativni marketing.

  Iako je po profesiji doktor nauka menadžmenta medija, sa ekspertizom u oblasti društvenih mreža i digitalnih komunikacija, Dušan Stojaković kaže da je formalno obrazovanje tek ulaznica u svet profesionalaca, dok se profesionalac u bilo kom poslu postaje kontinuiranim usavršavanjem na edukacijama poput Webiza, koji će biti održan od 6. do 8. novembra u Subotici. Taj program je namenjen onima koji žele da saznaju šta to donosi rezultate u savremenom biznisu, a pored Dušana Stojakovića, predavači će biti i dr Dominik Mahr, Goran Jankuloski, Dragan Varagić, Danijela Lalić...

"Poslovna svakodnevnica donosi izazove i da bi se pojedinac ili grupa snašli neophodno je da rade na daljem usavršavanju i usvajanju novih znanja. Danas je sve postalo online, velika je migracija ljudi sa tradicionalnih medija na online kanale. Konkurencija, potencijalni partneri, mladi i stariji, kupci i prodavci, svi su na internetu tako da je poznavanje osnovnih alata neophodno, a da bi se izdvojili i istakli u okruženju nadogradnja znanja je neophodna. Danas je svet razmene informacija uzbudljiviji nego ikad, tržište je sve turbulentnije i potrebno je brzo reagovati i iskoristiti sve prednosti koje raspoloživi kanali pružaju za slanje željene poruke. Dinamika promena i prelazak na integrisani pristup komuniciranju predstavlja izazov kako za kompaniju, tako i za agenciju koja treba da adekvatno odgovori na pitanja: koje poruke pogoduju kom kanalu, koji kanali su najefikasniji za određenu svrhu, koje se analize koriste za otkrivanje specifičnosti ciljnih grupa, kako meriti rezultate…", objašnjava Goran Jankuloski iz beogradske agencije za integrisane komunikacije Executive Group.

Miloje Sekulić, suvlasnik i E-PR direktor agencije za kreativnu primenu digitalnih tehnologija u marketingu Homepage, poslovni i internet konsultant, poručuje da poslove ne radite sa kompanijama i brendovima, već sa ljudima. Ističući pojedinca na prvo mesto, Sekulić ističe edukativne konferencije kao priliku da bliže upoznate svoje potencijalne posovne partnere.

"Poslove ne radite sa brendovima i kompanijama nego sa ljudima. Po rečima organizatora u Subotici se očekuje 150-200 (sa predavačima, sponzorima i medijima) osoba iz poslovnog sveta. Možete li da propustite ovu priliku da se sa nekima od njih upoznate, razmenite kontakte i zakažete sastanke ili već na samom događaju popričate o saradnji?"

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Aphex

Menagzera, menadzmenta, organizatora, rukovodioca, svega toga u Srbiji na kilograme... Puci ce tu mehur kao i sa ekonomistima... A sledeci su onda na redu "programeri"...

special image