”Pregovori sa sindikatima su u toku, a načelni rok koji još nije definitivan za završetak tog posla, trebalo da bude do kraja godine. Nedeljno imamo razgovore sa sindikatima, niko neće otići dok se ne definiše socijalni program i bez dogovora niko neće napustiti to preduzeće. A model koji uspostavimo u Železnicama koristiće se i za druga javna preduzeća", kazala je Mihajlović u izjavi novinarima u Vladi Srbije, nakon sastanka sa MMF-om.
Mihajlović je rekla da se razgovara sa pet sindikata Železnica, a vezano za socijalni program, i da su u te razgovore uključena i ministarstva za rad i finansije.
"Železnice će biti model kako će se isplaćivati otpremnine. Još se razgovara, nisu donete odluke kada će to biti, a predlozi su da iznos bude u visini onoga što je predloženo Zakonom o radu, plus 50 odsto", rekla je Mihajlović i dodala da ima dosta detalja oko beneficiranog radnog staža.
"Naš plan je da postignemo te dogovore tokom leta", rekla je Mihajlović dodajući da je okvirni rok da sve bude završeno do kraja godine, ali to nije i definitivni rok, jer zavisi od toka razgovora.
Mihajlović je pomenula i da su Železnice Srbije definisale višak imovine prvim popisom, da su ustanovili da je višak vredan 13 milijardi dinara, što to preduzeće uz asistenciju države namerava da proda, kako bi, kako je navela, isplatili istorijske dugove.
"NA 400 KILOMETARA PRUGE DECENIJAMA NIJE PROŠAO VOZ"
Železnice Srbije od 3.600 kilometara pruge u Srbiji plaćaju održavanje za 820 kilometara pruge koju ne koriste, a na oko 400 kilometara decenijama ne prolaze vozovi, izjavila je danas Mihajlović, i dodala da će veći deo tih deonica biti zatvoren.
"Tih 820 kilometara pruge nije profitabilno ni u kom smislu. Od toga, blizu 400 kilometara su pruge koje se više od deceniju nisu korišćene", rekla je Mihajlović novinarima nakon sastanka sa MMF-om.
Ona ističe da na toj deonici nema vozova, ali postoji zemljište, pa bez obzira, Železnica izdvaja novac za održavanje i zemljište.
"A šteta je da stoji i da se daju pare, a nema pruge i niko nije zainteresovan da je ima", navela je Mihajlović koja je i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
Preostalih 420 kilometara, dodala je, o njima se vode razgovori sa lokalnim samoupravama, koje imaju šest meseci da razmisle koliko im te pruge znače.
"Neki su odmah bili zainteresovani da ih rehabilituju, poput Paraćina, i recimo, dva okruga u Vojvodini. Više će se lokalne samouprave zainteresovati kad shvate da se to stvarno dešava. Mislili su da niko neće zatvoriti prugu i da niko neće razmišljati o načinu na koji se to finansira", kazala je Mihajlović.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan
Odložen meč Crvene zvezde zbog snega: 17 dana bez fudbala do Lige šampiona