Tadić je rekao novinarima da je razgovarao sa glavnim menadžerom Fijata za Evropu i Afriku Alfredom Altavilom, pre četiri dana, i da mu je on preneo te informacije.
"Razgovarao sam sa radnicima Fijata, koji su zabrinuti za svoja radna mesta, kao i sa rukovodstvom. Vidim da Vučić ide u Torino da o tome razgovara, ali Altavila me je obavestio da Fijat nema nameru da se povuče iz Srbije", rekao je Tadić.
Prema njegovim rečima, investicija u italijansku fabriku automobila u Kragujevcu je strateška investicija koje je obezbeđena "s teškom mukom", ali koja će budućnost u Srbiji imati samo ukoliko se obezbedi drugi model u proizvodnji.
"Ali za to je potrebno novo tržište, jer 10.000 automobila za Rusiju nije dovoljno", rekao je Tadić.
Za to što nije pokrenuta proizvodnja Tadić je optužio aktuelnu vlast.
Govoreći o fabrici u Kragujevcu, Tadić je rekao da je to bila skupa investicija sa stanovišta Srbije, ali i jedini način da se otvore radna mesta.
"Na kraju je to jeftinija investicija nego srpska fabrika transformatora u Bariču koju je otvorio Vučić, a da ne govorim da je Fijat ključni izvoznik iz Srbije, kojeg da nema, mi bismo morali da se zadužujemo oko milijardu evra godišnje. Da biste imali ekonomski rast morate da investirate i rizikujete, jer nema rasta bez rizika", rekao je Tadić.
Ugovor sa Fijatom postignut je u vreme kada je Tadić bio predsednik Republike i uz njegov angažman.
Detalji tog ugovora nikada nisu izašli u javnost, niti se zna kolike subvencije je država morala da obezbedi.
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Mondo ukrštenica za 26. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji