• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako je ostvaren auto-put Ljig - Preljina

Izvor MONDO/Agencije

Vlade premijera Aleksandra Vučića pokazale su da se ugovoreni projekti i završavaju, dok su prethodne uglavnom počinjale poslove i uzimale kredite, ali nisu bile u stanju da ih završe, saopštilo je danas Ministarstvo građevinarstva.

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila je danas da trenutna vrednost infrastrukturnih projekata u Srbiji šest milijardi evra, a iz Ministarstva je danas javnosti stilgo i saopštenje sa pojašnjenjem uslova izgradnje auto-puta Ljig - Preljina. 

"Projekti koji se samo ugovore pretvaraju se u trošak za državu bez rezultata za građane, ako nema nikoga da posao završi do kraja", navode u ministarstvu.

Još 3 milijarde € u infrastrukturu

Ministarka Mihajlović najavila je da su u naredne tri godine u planu projekti čija je vrednost tri milijarde evra. Ona je na Rajfajzen konferenciji rekla da se "budi" sektor građevinarstva u Srbiji, koji je motor razvoja privrede, i rekla da će uskori biti izmena i dopuna Zakona o katastru, koji će rešiti probleme u toj oblasti.

Tako kažu da se građani, da je ostalo da posao završe onima koji su ga ugovarali, verovatno ni danas ne bi vozili duž 40 kilometara najmodernijeg auto-puta od Ljiga do Preljine, niti bi koristili 26 kilometara auto-puta od Vladičinog Hana do Donjeg Neradovca.

Navode da je tačno da je u februaru 2012. godine potpisan Sporazum o zajmu Azerbejdžana za izgradnju auto-puta Ljig-Preljina, kao i da je dva meseca kasnije položen i kamen-temeljac u mestu Dići kod Ljiga.

Tačno je, međutim, i da su radovi na izgradnji stvarno počeli tek u februaru 2013, i da je za tri i po godine ova deonica puštena u saobraćaj, navode u ministarstvu.

Dodaju da su prethodne vlade ugovarale i počele da grade 12,5 km auto-puta Ub-Lajkovac, ali da je, posle više od 10 potpisanih aneksa i četiri potrošene godine, auto-put završen tek u decembru 2014, u roku od tri meseca, zahvaljujući Vladi Srbije i Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

"Ono što nije moglo biti ispravljeno, to je da ova deonica i dan-danas ide iz njive u njivu, kako su nam je ostavili prethodnici koji su je ugovarali", kažu u ministarstvu.

Dodaju i da poštuju svačiji doprinos realizaciji velikih infrastrukturnih projekata, koji nikad nisu posao samo jedne vlade, "pa ni ove koja je projekat završila".

Komentari 41

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Gaja015

Naravno da je bilo potrebno puno rada i truda kako bi se ovaj projekat realizovao.

Pera Lopov

Infrastruktura i putna mreza su jedan od najbitnijih uslova za privlacenje stranih investotora.

Goran44

Definitivno je ovo Vlada koja svako svoje obecanje ispunjava.

special image