Izostaju pouzdane informacije gde je u dogovorima zapelo, da bi se iz Kragujevca krenuo kontingent modela "fijat 500L" u Federaciju, ali i u u zemlje Evroazijske ekonomske unije (Belorusija, Kazahstan, Jermenija, Kirgizija). One neformalne kažu da je zapelo oko "ruskih" automobila "lada", piše beogradski "Danas" u svom biznis dodatku.
Naime, prema dogovoru trebalo bi da iz Srbije bescarinski na istok idu "fijati" a na zapad u istom režimu ruska vozila, najverovatnije "lade". Tu pojedini analitičari vide jednu od komponenti evidentnog zastoja. "Lade" proizvodi AvtoVAZ, kompanija koju većinski drži konzorcijum Reno-Nisan a kojem, navodno, nije u interesu da svojim modelom sa istoka guši tržište svojih drugih modela u Srbiji.
Ovo "probijanje roka" u vezi proširenja bescarinske liste (automobili, šećer, sirevi, živinsko meso, cigarete) nije ni prvo ni poslednje u pregovorima sa ruskom stranom. Pregovori traju od 2013. godine, a kraj te godine je bio i prvi neispunjen rok. Zatim je usledilo "čvrsto obećanje" za 2014, pa 2015, pa maj 2016, pa... podseća "Danas" i naziva to "saga o 'fijatu' koja podseća na latinoameričku sapunicu".
Kevin Panter srušio Partizan: Crno-beli se čudesno vratili, ali onda ih srušio bivši kapiten!
Svetislav Pešić u emisiji izdiktirao spisak Srbije: Pozvao trojicu iz Zvezde, a četvoricu iz Partizana
"U seriji Sablja je izgovorena velika neistina": Vuk Drašković bez dlake na jeziku, pomenuo i pobunu Crvenih beretki
"Pomislio sam da su sve shvatili, a onda ne uradimo najlakšu stvar na svetu": Željko Obradović o Partizanovih 2-7
Željko Obradović o ključnom momentu poraza Partizana: "Moramo to da naučimo, nedopustivo je"