Izostaju pouzdane informacije gde je u dogovorima zapelo, da bi se iz Kragujevca krenuo kontingent modela "fijat 500L" u Federaciju, ali i u u zemlje Evroazijske ekonomske unije (Belorusija, Kazahstan, Jermenija, Kirgizija). One neformalne kažu da je zapelo oko "ruskih" automobila "lada", piše beogradski "Danas" u svom biznis dodatku.
Naime, prema dogovoru trebalo bi da iz Srbije bescarinski na istok idu "fijati" a na zapad u istom režimu ruska vozila, najverovatnije "lade". Tu pojedini analitičari vide jednu od komponenti evidentnog zastoja. "Lade" proizvodi AvtoVAZ, kompanija koju većinski drži konzorcijum Reno-Nisan a kojem, navodno, nije u interesu da svojim modelom sa istoka guši tržište svojih drugih modela u Srbiji.
Ovo "probijanje roka" u vezi proširenja bescarinske liste (automobili, šećer, sirevi, živinsko meso, cigarete) nije ni prvo ni poslednje u pregovorima sa ruskom stranom. Pregovori traju od 2013. godine, a kraj te godine je bio i prvi neispunjen rok. Zatim je usledilo "čvrsto obećanje" za 2014, pa 2015, pa maj 2016, pa... podseća "Danas" i naziva to "saga o 'fijatu' koja podseća na latinoameričku sapunicu".
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina