Prestižnu nagradu srpskoj kompaniji dodelile su, u konkurenciji od 57 zemalja, Federalna agencija za bezbednost proizvoda i Ministarstvo poljoprivrede Rusije.

Fruvita je jedna od 12 srpskih kompanija čiji su nastup na petodnevnom moskovskom sajmu organizovale Razvojna agencija Srbije (RAS) i Privredna komora Srbije (PKS), a u okviru nacionalnog štanda Srbije, na 120 kvadratnih metara izložbenog prostora.

"Zlatna medalja za najbolji proizvod 2017. je samo vrh uspeha, koji smo postigli na ovogodišnjem sajmu u Moskvi. Želja nam je bila da pažljivim ulaganjem u tehnologiju proizvodnje, strpljivo vodeći računa o premijum kvalitetu, vremenom podignemo svest potrošača, približimo ukus i promovišemo paletu sveže ceđenih Fruvita proizvoda u Rusiji", istakao je zamenik generalnog direktora Fruvita Goran Bezbradica, navodi se u saopštenju RAS-a.

On je dodao da su degustacije koje su organizovane na štandu Srbije veoma visoko ocenjene, i da je to doprinelo pozitivnom utisku i kod budućih potrošača i kod potencijalnih poslovnih partnera.

Sajam Prodekspo, koji je trajao od 6. do 10. februara, jedna je od najznačajnijih sajamskih manifestacija prehrambene industrije na prostoru ne samo Ruske Federacije, već i Zajednice Nezavisnih Država.

Pored Fruvite, u okviru nacionalnog štanda Srbije svoje proizvode predstavili su i Hladnjača Inter fud, ITN grupa, Brend Naša, Kuč kompanija, Master frigo, Megle, Ž Moravac, PIK Bečej, Vino kalem, AD Voćar i Zlatiborac.

RAS i PKS, u 2016, organizovali su nastup na pet međunarodnih sajmova za 62 domaće firme, a i ove godine nastaviće da podržavaju predstavljanje domaćih privrednika na međunarodnim sajamskim manifestacijama.