Ona je pozvala mlade da se školuju, istakavši da će na železnici biti posla za njih i da je zadatak države da radi na stvaranju uslova za zapošljavanje.

"Zahvaljujući sprovedenim reformama u železnici, vreme je da posle racionalizacije krenemo da zapošljavamo nove radnike. To govori ne samo o dobroj perspektivi ove kompanije, već i koliko posla ima Srbija kargo", rekla je Zorana Mihajlović, a saopštilo Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. Ona je istakla da su sve mašinovođe izabrane na javnom konkursu i pre zapošljavanja prošle obuku u ovom preduzeću.

Ljudi koji su sada zaposleni u proseku imaju 23 godine, dok je do sada je prosek starosti mašinovođa bio 50 godina.

"Železnica ima veliku budućnost u Srbiji i biće potrebno još kvalitetnih i visoko obrazovanih radnika, pre svega mašinovođa i ostalog pomoćnog osoblja, ali i saobraćajnih mašinskih i građevinskih inženjera, kao i stručnjaka iz oblasti elektrotehnike, telekomunikacija i informatike", rekla je Zorana Mihajlović.

Vršilac dužnosti direktora "Srbija kargo" Miroljub Jevtić rekao je da je ovo najveći broj mašinovođa koji je primljen odjednom i dodao da će oni upravljati, između ostalog, i sa osam novih lokomotiva vrednosti 32 miliona evra za čiju nabavku će biti raspisan tender u aprilu.

"Zahvalni smo Vladi Srbije na podršci, zahvaljujući kojoj nabavljamo nove lokomotive posle 45 godina", rekao je Jevtić i dodao da su u tom preduzeću mnoge stvari pokrenute upravo posle prošlogodišnjeg boravka Vlade u Nišu.

Plate novozaposlenim mašinovođama plaćaće Srbija kargo, jer to preduzeće od osnivanja, u avgustu 2015, funkcioniše bez subvencija.