Ministarka Mihajlović je rekla novinarima da je rok za završetak radova na toj deonici mart naredne godine, a da je Vlada Republike Srbije zajedno sa EBRD obezbedila novac za realizaciju velikog projekta rehabilitacije svih puteva u Srbiji.
Po njenim rečima realizacija projekta počinje sa rehabilitacijom 1.100 kilometara puteva na šta će biti utrošeno oko 400 miliona evra.
"Oko 100 miliona je obezbeđeno od Evropske banka za obnovu i razvoj i po 100 miliona od Svetska banke za razvoj i iz Budžeta Reppublike Srbije", rekla je Mihajlović dodajući da je najbitnije da posao bude završen u roku i da bude urađen kvalitetno.
Kako je istakla, ono što je takođe važno je da praktično 400.000 ljudi gravitira tom putu i koristi ga, odnosno da tim putem dnevno prođe blizu 8.000 vodila i oko 500 autobusa i kamiona.
"Još jednu važnu stvar počinjemo ove godine, a to se do sada u prethodnih 15 godina nije radilo, a to je da se sa održavanjem puteva počinje na potpuno drugačiji način - raspisivanjem tendera, odnosno javnih poziva za održavanje puteva u Srbiji. U predhodnih 15 godina to se radilo po nekim osnovnim ugovorima koji traju već više od deset godina", najavila je Mihajlović.
On je naglasila da je se to radi da bi se dobio što bolji kvalitet puta jer, kako je rekla, kada se put napravi ili rehabilituje, on mora da traje i da se redovno održava.
Ministar Goran Knežević je rekao da je izgradnja saobraćajne infrastrukture od izuzetnog značaja jer doprinosi poboljšanju poslovnog ambijenta, a, kako je istakao, poboljšanje poslovnog ambijenta je jedan od prioriteta Vlade Republike Srbije i ministarstva privrede.
"Mi smo predhodne dve godine napredovali 44 mesta na biznis listi Svetske banke i želimo da i dalje napredujemo kako bi omogućili što više investicija i što kvalitetniji život naših građana", rekoa je Knežević.
Po njegovim rečima put čija je rehabilitacija danas počela nema samo značaj za opštine Žabalj i Zrenjanin već je značaj mnogo širi, a omogućiće razvoj privrede u tom delu Banata i Bačke, jer će omogućiti mnogo lakši dolazak investirtora, zbog boljeg protoka roba i usluga.
Direktor "Puteva Srbije", Zoran Drobnjak je rekao da je to javno preduzeće od 2015. godine u AP Vojvodini uložilo osam milijardi dinara, a u delu Južno-bačkog okruga uloženo je 2,1 milijarda dinara, a u sam Grad Novi Sad je uloženo 850 miliona dinara.
"Pored ove deonice u duge 24 kilometra u Vojvodini su otvoreni tenderi za još tri deonice - 22 kilometra od Batrovca ka Kuzminu, 5,24 kilometra od Iriga do Rume i obnova autoputa kod Novog Sada u dužini od 5,5 kilometara", rekao je Drobnjak i dodao da je ukupna vrednost tih poslova oko 21 milion evra.
Po njegovim rečima izvođač radova prema ugovoru ima obavezu da posao završi do marta, ali će se, kako je kazao Drobnjak, "gledati da posao bude završen do novembra."
Direktor kancelarije za Srbiju Evropske banke za obnovu i razvoj Daniel Berg je rekao da se radi o veoma važnoj saobraćajnici i da se na licu mesta uverio da njome prolazi veliki broj vozila.
On je podsetio da je 2014. godine Evropska banka za obnovu i razvoj sa Srbijom potpisala ugovor vredan 100 miliona evra, ali da su po potpisivanju ugovora iskrsli problemi uslovljeni poplavama pa je prvi deo projekta bio podležan promenama upravo zbog pomenutih poplava.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji