Tunel Manajle, dužine 1.804m, nalazi se na južnom kraku Koridora 10, autoput E 75, deonica: Caričina Dolina - Vladičin Han.
Osim što je najduži putni tunel u Srbiji, ujedno se pokazao i kao najzahtevniji za izgradnju, kažu u Koridorima.
"Uz uložene velike napore Koridora Srbije i zahvaljujući značajnoj i konstantnoj podršci Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, uspešno su prevaziđeni problemi na koje se tokom radova nailazilo, usled izuzetno nepovoljnih hidrogeoloških uslova sa kojima su se građevinari suočili na terenu (neplanirano veliki prilivi podzemne vode, tunelske odvale i jaki brdski pritisci)", navodi se u saopštenju Koridora Srbije.
Prethodno je, u septembru 2016. godine, probijena leva tunelska cev.
Koridori Srbije su Investitor ovog projekta, dok je izvođač radova bugarska kompanija "Consortium Alliance X (EUROALLIANCE TUNNELS JSC and Road&Bridges ltd)".
Ugovorena vrednost radova iznosi 36,25 miliona evra.
Tunel će biti opremljen najsavremenijim telekomunikacionim sistemima, saobraćajnom opremom i signalizacijom, kao i video-nadzorom, sistemom radio veza, SOS stanicama, nišama za sklanjanje vozila u kvaru, sistemom za dojavu požara, sistemom detekcije i praćenja nivoa otrovnih gasova u tunelu i merenjem brzine.
Tunelske cevi biće međusobno povezane evakuacionim prolazima, koji su predviđeni za pešake i interventna vozila.
Očekivani rok završetka radova je kraj 2017. godine, saopšteno je Koridora Srbije.
Partizan izgubio u Istanbulu, crno-beli na 2-5: Fenerbahče ostavio crno-bele bez šansi
Teodosić promašio pobedu u Pioniru: Zvezda imala "+14" pa ispustila šampiona Evrope
Završena akcija spašavanja u Novom Sadu - 14 poginulih, troje povređenih, obratio se i Vučić
"Da se rekonstruisala nadstrešnica, ovo se ne bi desilo": Vesić najavio da će utvrditi ko je stavljao pečate i potpise
Crvena zvezda i Partizan izvan plej-of zone: Ovako izgleda tabela Evrolige posle sedam kola