Kao što je slučaj sa brojnim drugim redizajnima logoa, koji se preduzimaju i jurnjavi za estetskim rešenjima trenutno u trendu, imali smo nedavno to i kod Folksvagena, novi logo BMW-a potencijalno žrtvuje dobro poznati identitet nemačkog giganta zarad navodne modernosti, navodi portal Verge.
Ovaj auto-gigant predstavio je novi logotip na premijeri novog modela i4.
Promene prosečnom kupcu, čak ni ljubitelju automobila, ne znače ništa ali su u dizajnersmkom smislu velike.
Prepoznatljiva bela i plava boja, inače uzete sa zastave Bavarske, još uvek su tu, ali bez tradicionalnog crnog oboda. U BMW-u su odlučili da znak modernizuju na sličan način kao rivali u Folksvagenu, odnosno pojednostavili su ga.
Prva je, i ona je naišla na pozitivne reakcije, da se BMV vratio na ravan dizajn. Znači, nema više "prostornosti", niti ikakvih trodimenzionalnalnih kerefeka i senčenje koje je uvedeno 1997. godine.
Sada je u tom smilsu znak retro – vratio se na osnovu iz 1963. godine.
Druga promena je, izgleda, sporna. Odbačena je crna pozadina spoljnog kruga, koji je sada providan sa ciljem da bude minimalistički.
"Stari crni prsten je uklonjen, a sada novi logo zrači otvorenošću i jasnoćom", rekao je Jens Timer, viši potpredsednik kompanije, u saopštenju objavljenom na njihovom sajtu.
U Vergeu sumnjanju da su u BMW-u sve uzeli u obzir jer, pitaju, kako će izgledati logo nekog dielra tog brenda na autoputu, ili na belim automobilima, ili…
Ovako izgleda, kaže portal, kao da je neko greškom u fotošopu obrisao pozadinu pre slanja klijentu.