Od ukupno 370 prijavljenih učesnika iz jugoistočne Evrope, 25 finalista učestvovalo je na globalnom takmičenju, "CEO Challenge 2020" koji od 2016. godine organizuje kompanija P&G kako bi testirala sposobnost učesnika da sprovedu poslovnu strategiju i reše probleme sa kojima se susrećemo u realnom životu.
Pobednički tim, kojeg čine troje studenata iz Srbije: Dunja Paunović, Vladimir Stojiljković i Luka Delić, uspeli su da impresioniraju žiri sačinjen od direktora kompanije Proktor i Gembl i osvoje priliku da predstavljaju jugoistočnu Evropu u sledećoj rundi "CEO Challenge" takmičenja, koje će se održati u Nemačkoj u aprilu.
Studenti su u takmičenju bili podeljeni u tročlane grupe po sopstvenom izboru, sa ciljem da svaka od njih, pod vođstvom iskusnih direktora kompanije P&G, rešava realne poslovne situacije. U petom izdanju "CEO Challenge" takmičenja, organizovanog u Atini 27. i 28. februara, 25 studenata je na dva dana preuzelo ulogu kompanijskih direktora kako bi razvili pobedničku poslovnu strategiju za „Panten“, jedan od vodećih P&G brendova.
Kroz ovaj inovativni program, učesnici su iskusili kakav je osećaj demonstrirati svoju kreativnost i inteligenciju izvan sistema obrazovanja, kao način prezentovanja sposobnosti kritičkog mišljenja u poslovnim situacijama. U skladu sa tim, trebalo je da se stave u ulogu preduzetnika, pokažu svoje socijalne i tehničke veštine i na taj način obezbede plasman u sledeću fazu.
"CEO Challenge" se u jugoistočnoj Evropi održava već pet godina, a mnogi od ukupno 160 studenata iz raznih zemalja, različitih kultura i sa raznovrsnim životnim iskustvima, koji su u tom periodu učestvovali u ovom takmičenju, sada su deo P&G porodice.
“P&G kao globalna kompanija u svom portfoliju ima toliko brendova da se zaista može mnogo naučiti iz njihovog načina poslovanja. Za mene, kao studenta menadžmenta, ovo je bilo vrhunsko iskustvo. Danas sam naučio da ne možete da se specijalizujete u samom jednom pravcu, a čak i ako to učinite, morate biti svesni ostalih poslovnih funkcija i sarađivati sa drugima, budući da su komunikacija i saradnja suština današnjeg poslovnog sveta. Barem ja tako mislim” – rekao je Luka Delić, jedan od učesnika iz Srbije.
“Živimo u vremenima kada se ekonomija, društvo, kao i industrija u kojoj poslujemo, menjaju veoma brzo i mladim ljudima danas su potrebne potpuno nove veštine da bi postali budući lideri – lideri sutrašnjice. Nadamo se da će ih “CEO Challenge” naučiti upravo kako je biti na vodećem mestu velike korporacije, kako je to voditi ne samo posao budućnosti, nego i društvo budućnosti” – izjavila je Despoina Pasaris, direktor korporativnih komunikacija za Jugoistočnu i centralnu Evropu.