Ukoliko se ovi planovi ostvare, procenjeni obim vazdušnog saobraćaja na putničkom delu aerodroma biće do 500.000 putnika godišnje, a planirani referentni kod je 4F.
Razvoj ovog aerodroma propisan je Nacrtom prostornog plana Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, koji obuhvata 13 zona: Putnička zona, Zona kontrole letenja (SMATSA), Zona generalne avijacije, Komercijalna zona, Zona javnih pristupnih saobraćajnica, Zona manevarskih površina postojeće poletno-sletne staze, Zona manevarskih površina planirane poletno-sletne staze, Kargo zona, Transportno-logistička zona, Zona tehničkih sadržaja, Eko zona, Zona javnih pristupnih saobraćajnica i Zona za snabdevanje i skladištenje goriva.
Istovremeno sa razvojem civilnog dela razvijaće se i vojni deo kompleksa, odnosno površine specijalnih namena. U civilnoj zoni se planira i izgradnja komercijalno-poslovnih i hotelskih sadržaja sa pripadajućim parkingom i saobraćajnicom. U okviru transportno-logističke zone predviđeno je više skladišta različitog kapaciteta i namene, kao i administrativna zgrada. Zona tehničkih sadržaja biće u nastavku kargo-transportne zone, dalje prema jugoistoku i namenjena je za dodatne tehničke sadržaje kao što su održavanje vazduhoplova, tehničko-operativni centar i vatrogasno-spasilački centar.
Aerodrom Morava nalazi se u Lađevcima između Čačka I Kraljeva i jedan je od tri komercijalna međunarodna aerodroma u Srbiji, a zahteva sveobuhvatan investicioni program razvoja, kako bi se aktivno uključio na tržište civilnog vazdušnog saobraćaja jugoistočne Evrope i sveta, navodi se u tom dokumentu.
(MONDO)