Potražnja za uslugama dostave hrane drastično skočila tokom pandemije korona virusa, ali bi trebalo da se stabilizuje sledećih meseci, pripremajući teren za konsolidaciju u sektoru koji teško dolazi do dobiti, ističu mediji.
Američki Doordash dogovorio je kupovinu Wolta u transakciji vrednoj sedam milijardi evra, nudeći deoničarima finske kompanije vlastite deonice. Vrednost DoorDashovih deonica koje će biti izdate u sklopu transakcije iznosiće 206,45 dolara po deonici, objavile su dve kompanije.
DoorDash će se tom transakcijom proširiti na 22 evropska tržišta, uključujući Nemačku, Dansku, Švedsku, Hrvatsku i Srbiju.
DOLAZAK STRANIH KOMPANIJA
Pre 2 i više godine, na tržištu dostave u kom je apsolutno dominirao Donesi, pojavile su se i prve, i za sada jedine, inostrane kompanije za dostavu. Inače, nedavno je Donesi postao Glovo.
Prvo se na domaćem tržištu pojavio Wolt, finski startap osnovan 2015, i to u aprilu 2019. godine. Srbija je u tom trenutku bila 15. država, a Beograd 45. grad u kom je ova kompanija krenula sa dostavom. Zatim, u junu iste godine kompanija Glovo je počela da posluje u Srbiji. Glovo je osnovan 2015. godine u Barseloni i vrlo brzo je proširio svoje poslovanje na 26. zemalja širom sveta.
(MONDO)