Kompanija Telenor Srbija najavljuje da će od marta nastaviti da posluje pod imenom Yettel. Promena brenda odvijaće se u tri zemlje u kojima PPF grupa koristi brendTelenor - u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj.
"Naša poslovna strategija zasniva se na tri cilja: da pružimo najbolje korisničko iskustvo i najmoderniju mrežu, uz visok novo efikasnosti i profitabilnosti. Za ostvarenje tih ciljeva, neophodan nam je jak brend‟, rekao je Marek Slačik, izvršni direktor TMT CEE (Tehnologija, Mediji, Telekomunikacije za CEE region), PPF Telekom grupe.
"Za nas počinje novo poglavlje u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj. Imamo čvrstu i jaku osnovu koju smo stvorili pod Telenor brendom na kojoj ćemo dalje da gradimo odnos sa korisnicima, i stvaramo dodatnu vrednost pod novim, Yettel brendom", dodaje Slačik.
Kako je saopšteno, Yettel je moderan brend, dizajniran na osnovu istraživanja potreba i trendova na tržištu. Kreiran je sa ciljem da doprinese kvalitetu života korisnika, uz razumevanje sve veće uloge koju tehnologije igraju u svakodnevnom životu ljudi.
(Mondo)