Prava podrška za male regionalne biznise: 100.000 evra za ideje o održivom poslovanju

NLB Komercijalna banka kroz regionalni projekat #OkvirPodrške nastavlja tradiciju promovisanja malih, lokalnih biznisa, a od ove godine i pružanja značajne finansijske podrške, u ukupnom iznosu od 100.000 evra, njihovim idejama za unapređenje poslovanja na održiv način!

Promo

Prijave za treći po redu konkurs startovale su 22. septembra i trajaće do 22. oktobra. Otvorene su za sva pravna lica, preduzetnike i preduzetnice, mikro i mala preduzeća i gazdinstva, bez obzira na vrstu delatnosti, koja žele da unaprede svoje biznise u pravcu održivije budućnosti.

Poziv da predstave svoje ESG ideje upućen je biznisima iz zemalja regiona, u kojima NLB Grupa posluje, a najbolje tri biće nagrađene sa 50.000, 30.000 i 20.000 evra. Prema rečima prošlogodišnjih pobednika, učestvovanje u ovom projektu im je donelo mnoge benefite.

Inovativni startap iz Beograda, “Pirate Art”, koji kreira moderne navlake za ortopedske proteze za osobe sa invaliditetom, jedan je od nagrađenih i najzapaženijih u prošlogodišnjem projektu #OkvirPodrške. Namenjeni pre svega mladima, njihovi proizvodi sastoje se od presvlaka različitih dezena, koje se kreiraju prema dimenzijama proteze i lako menjaju.

“Brojni su benefiti učešća na prošlogodišnjem #OkviruPodrške. Ovaj projekat nam je pomogao u digitalnoj kampanji, a zahvaljujući bilbordima ljudi su mogli da saznaju nešto o našem brendu i samoj ideji. Značio nam je put, koji je za nas organizovan u Ljubljanu, gde smo ostvarili nove kontakte i naučili mnogo od svih ljudi koje smo upoznali. Ponovo bih se prijavio da učestvujem u projektu, ali smatram da treba ostaviti prostor nekim novim preduzetnicima da promovišu svoje biznise i dobiju podršku kakvu zaslužuju” – kaže Arsen Arsenović, vlasnik “Pirate Art-a”.

Projekat koji je prošle godine prepoznat kao jedan od najzanimljivijih u #OkviruPodrške jeste “Kolačić sreće”, proizvođač mini poslastica, koji ispod ukusnih i hrskavih komadića kolačića krije inspirativne poruke.

“Dobijena podrška bila je veliki podsticaj za razvoj našeg biznisa u marketinškom smislu, ali i jako dragocena za nas jer nam je donela novi ton u kreativnom radu, a samim tim i rast interesovanja za naše proizvode. Naravno, uspeh na Konkursu bio je potvrda dugogodišnjeg rada i truda, kao i znak da smo na pravom putu. Jer, trud se ipak uvek isplati”, kaže Isidora Filipović, jedan od osnivača firme.

Mali lokalni biznisi ove godine se za konkurs prijavljuju popunjavanjem jednostavne forme na sajtu NLB Komercijalne Banke (www.nlbkb.rs/okvir) i predstavljanjem održive ideje, koju žele da realizuju. Po zatvaranju Konkursa, lokalna komisija će najpre odabrati 10 najboljih održivih ideja malih biznisa iz Srbije, koji će se direktno plasirati u veliko regionalno finale, u kom će se u trci za tri prve nagrade naći ukupno 60 održivih ideja, odnosno 60 malih biznisa sa sedam tržišta na kojima NLB Grupa posluje.