Lidl proširuje asortiman proizvoda jer želi da dominira tržištem sa sopstvenim brendom "Parksajd".
Lanac marketa više nije konkurencija Aldiju, Netu i drugima, već i etabliranim prodavnicama kao što su Bauhaus, Hornbah i OBI. Da bi to postigao i povećao pritisak na industriju posuđa i alata, Lidl proširuje asortiman "Parkside" i intenzivnije ga promoviše u reklamnim brošurama i na svom sajtu. Lidlov asortiman alata u onlajn prodavnici trenutno obuhvata 704 artikla, od šrafcigera preko udarnih bušilica do radnih pantalona, a nemački mediji javljaju da je 48 proizvoda već rasprodato.
Alati su dostupni i u ekspoziturama, kao i u "Parkside Amazon store”, koji posebno nudi pomenuti asortiman, a kupci Lidl proizvode mogu kupiti i preko Otto prodavnice.
Nemački mediji pišu da postoji više razloga za prelazak Lidla na sve veći asortiman proizvoda za domaćinstvo. Zbog žestokog rata oko cena hrane, diskonti i supermarketi moraju da se oslanjaju na neprehrambene artikle u svojoj prodaji, a pored toga, prodavnice građevinskog materijala, alata i kućnih potrepština već nekoliko godina provaljuju na tržište hrane, nudeći sve više slatkiša i grickalica na kasama ili otvaranje pekarskih ekspozitura na ulazima svojih radnji.
(MONDO)