Na najnovijem račun za Infostan promenjen je račun na koji uplaćujemo dugovanja, pa umesto dosadašnjeg 160-34655-96, ubuduće dug uplaćujemo na 200-2206180101000-48.
Ovo nije problem za one koji račune plaćaju u poštama ili bankama, ali za one koji plaćaju svoja dugovanja preko aplikacije mogli bi da imaju problem ako ovu promenu nisu primetili.
Na aplikacijama svi imamo šablone sa računima preduzeća kojima plaćamo mesečna dugovanja, pa eventualno izmenimo poziv na broj tamo gde je potrebno.
"Nisam ni obratio pažnju, platio sam automatski preko aplikacije na stari račun. Piše da je uplata prošla, ali sada ne znam da li je proknjižena ili nije i da li bi trebalo da im šaljem neki mejl, da ih molim da je preusmere na pravi račun", kaže jedan čitalac Telegrafa.
Do promene računa je došlo jer je nakon mnogo godina promenjena banka preko koje se vrše uplate. Stari račun je aktuelan i dalje, što znači da je uplata proknjižena ako je uplaćena na stari, ali treba očekivati da će u nekom trenutku on biti ugašen.
Prilikom plaćanja računa za Infostan, građani od 1. jula, moraju sami da pokriju trošak provizije, što će račune podići za 50 dinara, bez obzira od iznosa uplate. Odluka o ovoj promeni doneta je na osnovu Odluke usvojene na sednici Skupštine grada Beograda 13. aprila ove godine.
Građani su do sada plaćali račune za Infostan bez provizije, jer ih je subvencionisao Grad Beograd, a od 1. jula moraju sami da plaćaju tu proviziju na šalteru pošte ili banke.
(Mondo/Telegraf)