Nakon pet godina uspešnog poslovanja u Srbiji, kompanija Lidl Srbija planira širenje i sa svojim City konceptom prodavnica, piše RETAIL SERBIA.
Lidl City koncept stiže i na srpsko tržište. Lidl je saopštio da postoje planovi za otvaranje prodavnice koja će poslovati pod City konceptom. Prvi objekat takvog tipa planiran je da bude u sklopu poslovnog dela "Sava centra" i biće prilagođen njegovim specifičnostima. Ukupna prodajna površina iznosiće 1.400 metara kvadratnih.
Kompanija će nastaviti ekspanziju na srpskom tržištu i otvaranjem prvog maloprodajnog objekta na Zlatiboru. Lidl Srbija na svim lokacijama nudi jednak izbor pažljivo odabranog asortimana i jedinstveno iskustvo kupovine, piše Retail Serbia.
Lidl je danas jedan od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje sveta sa više od 12.200 prodavnica i sa oko 220 logističkih centara. Lidl je prve prodavnice u Srbiji otvorio 2018. godine i trenutno ima 67 prodavnica u 38 gradova širom zemlje.
BONUS VIDEO:
(MONDO)