Ovo su pravila koja morate da poštujete u marketima! Jednu stvar svi radimo, evo da li je dozvoljena

Brojni kupci ne znaju pravila ponašanja u marketima, zbog čega neretko budu i kažnjeni.

Drazen Zigic/Shutterstock

U svakom supermarketu postoje kupci koji ne žele da uzmu kolica za kupovinu sa sobom, ali na kraju kupe više artikala nego što su mislili. Kupci onda traže prazne kartonske kutije kako bi preneli izabrane proizvode do blagajne. Postavlja se pitanje da li je dopušteno takve kutije jednostavno uzeti s police i koristiti ih za sebe?

Postoje pravila ponašanja u supermarketima i diskontima poput Lidla i drugih koja retko ko zna. Mnogi kupci zbog nepoštovanja propisa budu čak i krivično gonjeni. Na primer, voće i povrće treba dodirivati ​​vrlo pažljivo. Svako ko otvori pakovanje keksa ili proba grožđe počinio je krađu.

Razlog: čak i ako je roba već u kolicima, tj. korpi još uvek pripada trgovcu dok je kupac ne plati. Ali što je s praznim kartonskim kutijama koje ostanu nakon što su proizvodi prodani i na policama je ostala samo kartonska ambalaža? Treba li ih takođe tretirati kao vlasništvo supermarketa?

Pojedini marketi ne dozvoljavaju kupcima korišćenje praznih kutija od proizvoda kojih. Kako prenose nemački mediji, tako je Netto kupac doživeo gadno iznenađenje kada je sa sobom hteo da ponese nekoliko proizvoda u njihovim praznim kutijama. Prišao mu je zaposleni i rekao kako ne sme da uzme kartonsku ambalažu.

"Prazna kutija mora da ostane na polici", rekao je zaposleni.

Jasan stav Lidla

Međutim, čini se kako ne gledaju svi trgovci isto na ovu praksu.

"Želimo da naši kupci imaju ugodno i jednostavno iskustvo kupovine u našim poslovnicama. Stoga kupci prazne kutije mogu koristiti i kao pomoć pri transportu prilikom kupovine u poslovnicama. Nije potrebno dopuštenje za korišćenje od strane delatnika", rekao je portparol nemačkog Lidla.

BONUS VIDEO:

This browser does not support the video element.

BEZBEDNIJE JE KUPOVATI NA INTERNETU?! Advokat objasnio zbog čega su "kupci na daljinu" zaštićeniji od onih koji troše u prodavnici  Kurir teleivizija

(Fenix magazin/Mondo/Aleksandra Virijević)