Na njegovom severnom kraju nalaze se železnička i međumesna autobuska stanica, a sa obe strane Bulevara nalaze se parking mesta, biciklističke staze i široke pešačke staze. Sve ovo su pokazatelji njegove frekventnosti i velike važnosti u saobraćaju Novog Sada.
Gradnja Bulevara započeta je davne 1962. godine i od tada na njemu nije bilo značajnijih radova. Konačno je nakon svih ovih godina došao red i na njegovu rekonstrukciju.
U prethodnom periodu na Bulevaru oslobođenja završeni su radovi obnavljanja kolovozne konstrukcije u trajanju od dva meseca. Vrednost ove investicije iznosila je 550 miliona dinara.
Za početak 2024. godine najavljena je rekonstrukcija infrastrukture na raskrsnicama koje nisu obuhvaćene dosadašnjim radovima (Bulevar kralja Petra I, Futoška ulica, Maksima Gorkog, Bulevar cara Lazara, Narodnog fronta).
Kroz projekat ,,Čista Srbija” biće urađeno i asfaltiranje samih raskrsnica, kako se isti radovi ne bi dva puta izvodili.
Cilj Grada Novog Sada je da uz zahvalnost za strpljenje u realizaciji ovako važnih projekata, svim svojim sugrađanima obezbedi sigurnije i udobnije saobraćajnice.
Vezenkov zabija nož u leđa Bugarima: Bomba u Eurobasket 2025, MVP Evrolige menja reprezentaciju?
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina
Zvezdin Amerikanac hitno reagovao na pomen otkaza Sferopulosu: Šuter crveno-belih se oglasio na Instagramu
Igrao za Zvezdu i rekao najskuplje "ne" u istoriji evro-košarke! Jedan čovek mu se sada smeje zbog 12 miliona