Na njegovom severnom kraju nalaze se železnička i međumesna autobuska stanica, a sa obe strane Bulevara nalaze se parking mesta, biciklističke staze i široke pešačke staze. Sve ovo su pokazatelji njegove frekventnosti i velike važnosti u saobraćaju Novog Sada.
Gradnja Bulevara započeta je davne 1962. godine i od tada na njemu nije bilo značajnijih radova. Konačno je nakon svih ovih godina došao red i na njegovu rekonstrukciju.
U prethodnom periodu na Bulevaru oslobođenja završeni su radovi obnavljanja kolovozne konstrukcije u trajanju od dva meseca. Vrednost ove investicije iznosila je 550 miliona dinara.
Za početak 2024. godine najavljena je rekonstrukcija infrastrukture na raskrsnicama koje nisu obuhvaćene dosadašnjim radovima (Bulevar kralja Petra I, Futoška ulica, Maksima Gorkog, Bulevar cara Lazara, Narodnog fronta).
Kroz projekat ,,Čista Srbija” biće urađeno i asfaltiranje samih raskrsnica, kako se isti radovi ne bi dva puta izvodili.
Cilj Grada Novog Sada je da uz zahvalnost za strpljenje u realizaciji ovako važnih projekata, svim svojim sugrađanima obezbedi sigurnije i udobnije saobraćajnice.
Šta čeka Zvezdu i Partizan u Evroligi? Jedan grad može da bude prekretnica sezone, tamo "večiti" idu prvo!
Stručnjak za energetiku o sankcijama NIS-u: Cene goriva bi otišle u nebesa i došlo bi do nestašice
Partizanovog igrača čeka duža pauza: Mijailović otkrio detalje o povredi košarkaša!
Željko učio igrače kako da promaše slobodno bacanje: Uzeo loptu, šutnuo i okrenuo se ka Amerikancu (video)
Napadnut autobus sa fudbalerima Zvezde u Novom Pazaru! Bačen topovski udar, policija hitno reagovala