• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Deo autoputa "Miloš Veliki" imaće BICIKLISTIČKU STAZU

Izvor Tanjug Izvor Fonet

Povodom komentara u javnosti u vezi sa cenom izgradnje deonice autoputa "Miloš Veliki" Novi Beograd - Surčin, JP "Putevi Srbije" saopštilo je da je ta deonica specifična i da prolazi kroz naseljeno područje što zahteva posebne radove.

 Deonica Novi Beograd - Surčin radovi Izvor: MONDO/Marko Tanasković
ilustarcija
Izvor: MONDO/Marko Tanasković

 U saopštenju se podseća da je komercijalni ugovor o projektovanju i izvođenju radova na izgradnji deonice Novi Beograd - Surčin potpisan 18. avgusta između Vlade Srbije, Puteva Srbije i kineske kompanije "Čajna komjunikejšens konstrakšen kompani", a njegova vrednost je 70,5 miliona dolara.

Dužina deonice je 7,9 kilometara, proteže se od Vojvođanske ulice na Novom Beogradu, gde je planiran kružni tok, pa sve do buduće petlje "Surčin".

U Putevima Srbije ističu da je ta deonica specifična po tome što za razliku od dosadašnjih projekata na izgradnji autoputeva prolazi kroz naseljeno, gradsko područje i što su planirane pešačke i biciklističke staze sa obe strane te saobraćajnice, širine dva i 2,2 metra.

GPS navigacije ne žure da označe autoput MILOŠ VELIKI

Deonica Novi Beograd - Surčin važna je za funkcionisanje čitavog autoputa "Miloš Veliki" (E-763) pošto predstavlja vezu Grada Beograda novim autoputem i trenutno čini nedostajuću "kariku" na početku čitave rute.

Projekat podrazumeva izgradnju ukupno pet mostovskih konstrukcija i jedan nadvožnjak, a pored toga ukrštanja sa lokalnim saobraćajnicama biće ostvarena i preko četiri površinske i jedne denivelisane raskrsnice - petle.

"Projekat predviđa ugradnju velikih količina građevinskih materijala za izgradnju saobraćajnice, naročito peska i kamenog agregata, usled šireg profila nego kod standardnog autoputa, što uzimajući u obzir 'gradsku' lokaciju deonice i kratak rok izgradnje, zahteva veće troškove usled potrebe da se angažuje veći broj vozila i opreme na dužim transportnim rastojanjima", objašnjavaju Putevi Srbije u saopštenju.

Putevi Srbije napominju da je u budžetu Republike Srbije za 2019, koji je rađen u poslednjem kvartalu 2018, bilo planirano kreditno zaduženje za taj projekat kod kineskih banaka u visini od 85 odsto vrednosti projekta, odnosno u iznosu od 60 miliona dolara, a 100 odsto vrednosti projekta od 70,5 miliona dolara odgovara ugovorenoj vrednosti radova.

Zbog svega navedenog javno preduzeće ističe da se neargumentovani komentari u javnosti u vezi sa cenom izgradnje deonice Novi Beograd-Surčin, koja je deo autoputa "Miloš Veliki".

Međugradski autobusi "Milošem" tek sledeće godine

Komentari 4

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Makarije Otac

Hoće i biciklisti plaćati putarinu

Arthas

Sat i po smo sinoc putovali od Ade do ukljucenja na autoput. Svaka cast za projekat! Vracam se preko Topole...

Marhez

Može i na obrenovački put da se instalira jedna biciklistička traka. Kolona stoji od početka Ostružnice do Umke, lakše bi bilo biciklom da se ide. Sram bilo sve mudrace koji su smislili ovu papazjaniju sa AP zarad političkih poena.

special image