Razvojni potencijali grada Novog Sada je veliki. Grad Novi Sad, kao administrativni, privredni i univerzitetski centar Vojvodine, danas predstavlja sinonim za grad koji kroz razvoj ekonomije, stvaranje povoljne poslovne klime i modernizaciju infrastrukture osigurava kvalitetniji život građana u svim oblastima. Briga za održivi razvoj je neizostavna karika u lancu postizanja uspeha u tom pravcu.

Mostovi su oduvek spajali ljude, njihove živote, omogućavali nesmetani protok dobara, ali i gradili bolju budućnost. Vodeći se time Grad Novi Sad u saradnji sa investitorima u februaru ove godine otpočeo je izgradnju četvrtog mosta u Novom Sadu.

Novi most preko Dunava koji će spajati Novi Sad sa Sremskom Kamenicom, je tzv. ekstrados most, dužine 880 metara čija je glavna uloga da rastereti postojeće mostove preko Dunava u gradu.

Četvrti most u Novom Sadu.jpg
Printscreen/Vojvodinauživo 

Saobraćajne analize pokazuju da bi novim mostom u 2045. godini moglo da ide više od 235 gradskih autobusa ukoliko bude preusmeravanja javnog gradskog prevoza. Četvrti novosadski most, imaće četiri kolovozne trake, kao i biciklističke i pešačke staze. Na njemu neće biti moguć teretni saobraćaj. Novi most povezaće Bulevar Evrope i državni put IIA-119 na južnoj strani Dunava koji se kasnije povezuje na put Novi Sad - Ruma. Sa širenjem grada na sremsku stranu, glavna uloga novog mosta biće da rastereti postojeće mostove koji su pod sve većim opterećenjem. 

Četvrti most u Novom Sadu.jpg
Printscreen/Vojvodinauživo 

Tekst je objavljen u sklopu projekta koji je sufinansiran iz budžeta Grada Novog Sada. Stavovi izneti u podržanom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.

(MONDO)