WMG nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu i to sa 164,736 korisnika više od drugoplasirane, odnosno 452,496 više od trećeplasirane medijske grupacije, pokazuju decembarski podaci zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija Gemius.

Najčitaniji smo i najposećeniji sa najangažovanijom i najlojalnijom publikom, a naš medijski portfolio pokriva 80.15% internet korisnika u Srbiji.
Zahvaljujemo se svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, na čelu sa Kurirom, Mondom i Espresom, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.

Snaga medijskih grupacija

U decembru WMG je i dalje zadržao poziciju lider po broju otvorenih stranica, broju poseta i jedinstvenih korisnika, a 80.15% korisnika interneta u Srbiji provodilo je u proseku 1 sat i 09 minuta mesečno na našim portalima.

Snaga medijskih grupacija prikazana je na posebnom Gemius grafikonu koji ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu medijskih grupacija. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je WMG ispred svoje konkurencije.

Grafikon koji pokazuje snagu medijskih grupacija u Srbiji, Izvor: Gemius*

1548953_wmg-grafikoni-021224-2-najduze-vreme-zadrzavanja-na-sajtovima-h-_ff.jpg
WMG 

WMG lider na digitalu u svim segmentima

WMG je na ubedljivom prvom mestu po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U decembru su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 227 miliona stranica, što je za 23% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 33% više u odnosu na trećeplasiranog.

1548955_wmg-grafikoni-021224-4-najvise-poseta_ff.jpg
WMG 

Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima WMG u decembru, dobije se neverovatan broj – 487 godina i 18 dana, što je čak 4.2 miliona sati.

WMG dominira i u broju poseta: samo u decembru građani Srbije su preko 89 miliona puta posetili naše sajtove, što je 20% više od drugoplasiranog i 23% više od trećeplasiranog na Gemius listi.

1548956_wmg-grafikoni-021224-5-najvise-jedinstvenih-korisnika_ff.jpg
WMG 

WMG je digitalna medijska kompanija broj 1 u Srbiji i po broju jedinstvenih korisnika

Dominacija u kategorijama VESTI, SPORT, ŽENA/LIFESTYLE
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, WMG je ubedljivi lider u najvažnijim segmentima: vesti, sport, žena/ lifestyle i biznis

*WMG News (Kurir (Hronika, Društvo, Planeta, Beograd, Politika, Srbija, Region), Mondo Info, Espreso (Vesti, Svet), Ringier News (Blic - Vesti (Hronika, Društvo, Svet, Beograd, Politika, Srbija, Vojvodina, Republika Srpska), WMG Sport (Kurir Sport, Mondo Sport, Espreso Sport), Ringier Sport (Sportal), AMG Žena/Lifestyle (Stil, Lepa i Srećna, Wanted, Sensa, Stvar ukusa, Yumama, Glossy, Elle), Ringier Žena/Lifestyle (Blic žena, Ana.rs), WMG Estrada/Zabava (Kurir Stars, Mondo Zabava, Espreso Showbiz, Ringier Estrada/Zabava (Blic Zabava, Puls Online, )WMG Biznis (Kurir Biznis, Smartlife,E upravo zato), Ringier Biznis (Blic Biznis)

HVALA NA POVERENJU!

Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima medijske divizije WMG učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, Elle Srbija, EUpravo zato i drugi. Deo WMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi https://e-public.gemius.com/rs