Specijalna četvoročlana komisija detaljno će proveriti sve važne saobraćajne i infrastrukturne projekte u prestonici rađene od 2008. godine do danas, piše beogradski list ''Informer''.

Pod istragom su radovi na rekonstrukciji Bulevara kralja Aleksandra, Bulevara vojvode Stepe i Železničkog mosta na Savi pošto postoje "ozbiljna saznanja da je na pojedinim poslovima izvršena tzv. dupla naplata".

Kako se navodi informaciju o formiranju komisije potvrdio je sekretar Privremenog veća Goran Vesić navodeći da će "komisija imati pune ruke posla".

Prema pisanju lista, nije tajna da su na nekim projektima u gradu isti posao radila gradska preduzeća i privatne firme koje je angažovala Agencija za investicije i stanogradnju i da su za isti posao dve firme uzimale pare iz gradske kase.

Policija sumnja da je na taj način u Beogradu, u proteklih pet godina, raznim mahinacijama pronevereno više od 50 miliona evra.

Član Privremenog organa Beograda Nikola Nikodijević kaže da je zadatak stučne komisije koju je to telo formiralo da utvrdi činjenice u vezi sa najvećim investicionim radovima u Beogradu za koje postoji pretpostavka i bojazan da nisu urađeni "na način na koji je trebalo".

On je Tanjugu rekao da su u četvoročlanoj komisiji koja je juče formirana predstavnici Agencije za investicije, Sekretarijata za saobraćaj i Direkcije za puteve i da je njen zadatak da utvrdi da li su radovi u Požeškoj ulici, Bulevaru kralja Aleksandra, Železničkom mostu izvedeni kako je ugovoreno, kakav je kvalitet radova, da li su korišćeni materijali navedeni u ugovoru, da li je rađena kompletna promena instalacija...

Nikodijević je objasnio da je postupak izvođenja radova takav da je naručilac Agencija za investicije, a da se posle okončanja projekat prosleđuje Direkciji za puteve na popravku i održavanje.

On je naglasio da jedan broj investicija, među kojima su Požeška ulica, Bulevar, Želežnički most nije dobio prijem od Direkcije za puteve, jer je imala pimedbe na način izvođenja i kvalitet radova.

"Zato je formirana komisija da bi se utvrdilo činjenično stanje nekoliko najvećih investicionih projekata za koje postoji bojazan, odnosno pretpostavka da radovi nisu obavljeni na način na koji bi trebalo", rekao je on.

Nikodijević je dodao da Direkcija za puteve ne želi da preuzme na sebe nešto što možda nije urađeno na najbolji način, jer bi imala probleme prilikom održavanja.