• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Koliko je koga u medijima

Izvor Fonet

U drugoj sedmici predizborne kampanje, od 9. do 15.februara, nastavljen je trend rasta minutaže koju TV stanice posvećuju stranačkim aktivnostima.

Pritom, ubedljivo najviše medijskog prostora dobila je koalicija oko Srpske napredne stranke, 6.115 sekundi, što je 41,63 odsto od vremena za sve stranke, saopštila je danas agencija Kliping.

U glavnim informativnim emisijama nacionalnih TV stanica (RTS1 - Dnevnik 2, TV Pink - Nacionalni dnevnik, TV B92 - Vesti u 6:30, TV Prva - Vesti, TV Happy - Telemaster) ukupno je 14.688 sekundi posvećeno predstavnicima stranaka, što je 11,66 odsto više nego prethodne sedmice, navodi se u analizi agencije za praćenje i analizu medija Kliping.

Najviše prostora predizbornim aktivnostima dale su TV Pink i TV B92, dok su za po 20 do 30 odsto manje od ove dve stanice izveštavali TV Happy, RTS1 i TV Prva.

"Iza SNS slede ostale parlamentarne stranke: SPS-PUPS-JS (1.592 sekunde), koalicija oko Borisa Tadića (1.384 sekunde), DSS (1.308 sekundi), DS (1.304 sekunde) i URS (1.208 sekundi), naveo je Ilija Vučević iz agencije Kliping.

U analizi se konstatuje da je Liberalno demokratska partija jedina veća parlamentarna stranka kojoj su mediji posvetili manje vremena, svega 863 sekunde.

Najuravnoteženije izveštavanje o aktivnostima stranaka imale su TV Happy i RTS1, koje su u svom izveštavanju pratile aktivnosti svih partija koje su do sada najavile učešće na republičkim i lokalnim izborima u Beogradu.

Najveća razlika u količini medijskog prostora datog SNS i ostalim partijama uočava se u izveštavanju TV Pink i TV Prva.

Prema analizi agencije Kliping, ove dve stanice su koaliciji oko naprednjaka posvetile i više od 50 odsto medijskog vremena.

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

srbija

Za Radulovica, Dveri i SRS nema mesta jer se plase ovi iz SNS!!!

special image