U drugoj sedmici predizborne kampanje, od 9. do 15.februara, nastavljen je trend rasta minutaže koju TV stanice posvećuju stranačkim aktivnostima.
U glavnim informativnim emisijama nacionalnih TV stanica (RTS1 - Dnevnik 2, TV Pink - Nacionalni dnevnik, TV B92 - Vesti u 6:30, TV Prva - Vesti, TV Happy - Telemaster) ukupno je 14.688 sekundi posvećeno predstavnicima stranaka, što je 11,66 odsto više nego prethodne sedmice, navodi se u analizi agencije za praćenje i analizu medija Kliping.
Najviše prostora predizbornim aktivnostima dale su TV Pink i TV B92, dok su za po 20 do 30 odsto manje od ove dve stanice izveštavali TV Happy, RTS1 i TV Prva.
"Iza SNS slede ostale parlamentarne stranke: SPS-PUPS-JS (1.592 sekunde), koalicija oko Borisa Tadića (1.384 sekunde), DSS (1.308 sekundi), DS (1.304 sekunde) i URS (1.208 sekundi), naveo je Ilija Vučević iz agencije Kliping.
U analizi se konstatuje da je Liberalno demokratska partija jedina veća parlamentarna stranka kojoj su mediji posvetili manje vremena, svega 863 sekunde.
Najuravnoteženije izveštavanje o aktivnostima stranaka imale su TV Happy i RTS1, koje su u svom izveštavanju pratile aktivnosti svih partija koje su do sada najavile učešće na republičkim i lokalnim izborima u Beogradu.
Najveća razlika u količini medijskog prostora datog SNS i ostalim partijama uočava se u izveštavanju TV Pink i TV Prva.
Prema analizi agencije Kliping, ove dve stanice su koaliciji oko naprednjaka posvetile i više od 50 odsto medijskog vremena.