Studentska unija Srbije, Savez studenata i Studentske asocijacije pokrenuli su kampanju za učešće mladih na predsedničkim izborima pod nazivom "Izbori nisu lutrija - izaberi svoju budućnost".
Studentska unija Srbije, Savez studenata i Studentske asocijacije pokrenuli su kampanju za učešće mladih na predsedničkim izborima pod nazivom "Izbori nisu lutrija - izaberi svoju budućnost".
Cilj kampanje, koja počinje akcijama u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu, jeste da mladi preuzmu odgovornost za stanje u društvu i da učestvuju u izboru predsednika Srbije.
"Želimo zemlju iz koje mladi neće da odlaze, a to je zemlja u kojoj mladi odlučuju kako će ona da izgleda", rekao je Srećko Šekeljić iz Saveza studenata Beograda.
Prema podacima Studentske unije Srbije (SUS), na parlamentarnim izborima prošle godine glasalo je samo 10,2 odsto mladih, starosti od 18 do 30 godina.
"Cilj kampanje je da se pokrenu i studenti i svi mladi ljudi, da preuzmu stvari u svoje ruke, da ne sede kod kuće i da gledaju na izbore kao na loto i da čekaju izvlačenje ko će da im bude predsednik", rekao je Simon Simonović iz SUS-a i dodao da kampanja neće favorizovati nijednog kandidata.
Simonović je rekao da će u sklopu kampanje biti organizovane tribine, žurke i ulične akcije i dodao da je pokrenut i internet sajt gde će gradjani moći da prate sve aktivnosti studentskih organizacija.
Aktivnosti kampanje "Izbori nisu lutrija - izaberi svoju budućnost", pored univerzitetskih centara, sprovodiće se i u Subotici, Zrenjaninu, Užicu, Kraljevu, Jagodini, Vranju, Leskovcu i Aleksincu i trajaće do 20. januara.
(Beta)
Cilj kampanje, koja počinje akcijama u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu, jeste da mladi preuzmu odgovornost za stanje u društvu i da učestvuju u izboru predsednika Srbije.
"Želimo zemlju iz koje mladi neće da odlaze, a to je zemlja u kojoj mladi odlučuju kako će ona da izgleda", rekao je Srećko Šekeljić iz Saveza studenata Beograda.
Prema podacima Studentske unije Srbije (SUS), na parlamentarnim izborima prošle godine glasalo je samo 10,2 odsto mladih, starosti od 18 do 30 godina.
"Cilj kampanje je da se pokrenu i studenti i svi mladi ljudi, da preuzmu stvari u svoje ruke, da ne sede kod kuće i da gledaju na izbore kao na loto i da čekaju izvlačenje ko će da im bude predsednik", rekao je Simon Simonović iz SUS-a i dodao da kampanja neće favorizovati nijednog kandidata.
Simonović je rekao da će u sklopu kampanje biti organizovane tribine, žurke i ulične akcije i dodao da je pokrenut i internet sajt gde će gradjani moći da prate sve aktivnosti studentskih organizacija.
Aktivnosti kampanje "Izbori nisu lutrija - izaberi svoju budućnost", pored univerzitetskih centara, sprovodiće se i u Subotici, Zrenjaninu, Užicu, Kraljevu, Jagodini, Vranju, Leskovcu i Aleksincu i trajaće do 20. januara.
(Beta)