LOVAC NA PLANETE U PENZIJI: Odlazak satelita Kepler

Izvor Tanjug

Čuveni svemirski teleskop Kepler ostao je bez goriva i biće penzionisan posle skoro desetogodišnje misije tokom koje je otkrio hiljade planeta izvan Sunčevog sistema i pokrenuo istraživanje za svetovima s mogućim vanzemaljskim životom.

Teleskop sada kruži oko Sunca, udaljen otprilike 156 miliona kilometara od Zemlje, prenosi Rojters.

Posle niza problema usled nedostatka goriva, inženjeri su doneli odluku da ga ugase sada što će omogućiti da on ostane u stabilnoj orbiti i dovoljno daleko od Zemlje.

OTKRIĆE NASA: Ovako će Zemlja izgledati "sutra"

Tokom svoje misije teleskop je otkrio brojne planete koje imaju slične uslove kakvi vladaju na Zemlji, i koje su nazvane "Zemlja.2", ali i da su one mnogo češće nego što se ranije smatralo.

Satelit Kepler odlazi u penziju
Izvor: Youtube/SciNews

NASA je navela i da će pokrenuti druge svemirske teleskope koji će zameniti Keplera, prenosi "Indipendent".

NASA najavila novo VELIKO OTKRIĆE!

Ovaj teleskop je već izdržao mnogo duže nego što se očekivalo kada je lansiran pre skoro jedne decenije. Bio je toliko uspešan da je nastavio i drugu misiju poznatu kao K2.

"Kao prvi teleskop sa misijom pronalaženja planeta, Kepler je daleko prevazišao naša očekivanja i utro put za naša istraživanja i traganje za životom u solarnom sistemu i izvan njega", rekao je Tomas Zarbaken, zvaničnik NASA.

Duluvra

Stvarno su zabavni ovi ravnozemljasi sa svojim teorijama zavere. Ni promil ne znaju o toj materiji ali zato imaju spremne odgovore koji blage veze nemaju sa stvarnoscu.

Peki

@Duluvra A ti misliš da nešto znaš majke ti? Probudi se i vidi šta se stvarno dešava u svetu!

Duluvra

@Duluvra A ti, Peki, kao znas? Ako je vec Zemlja ravna kao sto tvrdis, de mi daj jednu sliku iz svemira koja prikazuje Zemlju kao ravnu. Posto imamo milion slika koje prikazuju Zemlju kao loptu (za koje ti naravno kazes da su lazne). Jednu autenticnu sliku ravne Zemlje i poverovacu ti onda. Dotad procitaj neku knjigu od nekog priznatog naucnika, a ne tih sarlatana koje citas ili gledas.