• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Havarija! Pukao pod ruskog aviona prilikom sletenja!

Izvor mondo.rs Izvor Kurir

Prilikom sletenja u tursko letovalište u Antaliji, ruski avion marke Erbas teško je oštećen kada je mehanizam za sletanje prodro u kabinu aviona.

 Avion - nesreća turska pukao pod Izvor: MONDO/Bojana Zimonjić Jelisavac

Do prodora je najverovatnije došlo jer je avion udario u pistu prilikom sletanja.

Možda će vas zanimati

Navedeni incident dogodio se danas popodne, a mediji su preneli da su piloti zatražili hitno sletanje zbog dima koji se pojavio u kabini.

Pročitajte i OVO

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Vukojica

Vecina ljudi da zna na kojim principima funkcionise odrzavanje aviona, nikada ne bi seli u isti vise u zivotu. Svaki deo konstrukcije aviona moze da podnese mehanicka naprezanja koja odgovaraju odredjenom broju sati leta aviona. Ako deo aviona nema ostecenje i posle isteka tog vremema, on se ne menja. Ako se pre isteka tog vremena ipak pojave odredjene mikro prsline nesto na delovima aviona, delovi se ne zamenjuju, jer prema verovatnoci naprezanja, taj deo ipak moze da izdrzi jos i svesno se leti sa tim (takodje zamena dela je trosak za avio kompaniju). Takodje, broj stradalih ljudi godisnje i odsteta porodica je mizeran trosak i opterecenje avio kompanijama u odnosu na prevezeni broj putnika godisnje i zaradjen novac. Avio prevoz je po odnosu prevezenih i stradalih putnika najbezbedniji.

Trevor Philips

Која компанија? Аерофлот? С7? Росия?

special image