Konkretno, problem je bio u preuskoj košulji, a nakon kraće prepirke kabinsko osoblje joj je ipak dozvolilo da se ukrca na let.

Besna putnica, koja je inače direktorka kompanije, podelila je na Facebook-u i njen post, uz fotografiju "neprimerene košulje" postao je viralan.

U podužem postu, u kome je pozvala druge žene da zauzmu stav i progovore o problemima sa kojima se susreću, putnica je navela da je muškarac, član zemaljskog osoba UA, bez obrazloženja sprečio da se ukrca na avion.

Putnici se potom obratila ženska članica osoblja koja joj je objasnila da joj je košulja, koju je nosila u kombinaciji sa maramom, helankama, dugačkim džemperom i patikama, nepodobna i da "previše otkriva" i ponudila joj 100 dolara na ime nadoknade zbog neprijatnosti.

"Pre svega, da li je ono što ja nosim - osim ako je toliko uvredljivo da me zbog toga treba uhapsiti - prikladno ili ne, nikada ne može da bude tema razgovora osoblja aviokompanije. Drugo, UA nema apsolutno nikakav kodeks oblačenja za putnike niti imaju nameru da se oglase ovim povodom", navela je putnica.

"Morala sam da istrpim maltretiranje nekoga ko je procenio da će ga moja odeća toliko ometati da ne može da radi svoj posao", dodala je ona i pozvala žene da joj se pridruže i dignu glas protiv nepravde.