Wizz Air je naglasio je povodom pomenutog incidenta da su osoblje i zaposleni Wizz Air-a isključivo u avionu, dok su radnici na aerodromu zaposleni ugovornih partnera i nisu zaposleni direktno od Wizz Air-a.
“Wizz Air žali što je naš putnik doživeo neprijatnu situaciju pri ukrcavanju u avion na liniji iz Beča do Niša 3. februara 2020. godine. Wizz Air ne komentariše pojedinačne slučajeve, ali vas uveravamo da je o celoj stvari obavešten naš ugovorni partner", navodi se u saopštenju.
Ta kompanija je navela da su njihovi putnici njihova najveća vrednost i da u toj kompaniji neprestano rade na unapređenju svojih usluga kako bi pružili udobnije i lepše iskustvo na njihovim letovima.
Direktor Instituta za evropske poslove Naim Leo Beširi na društvenim mrežama objavio je status u kom navodi da je njegova saputnica 3. februara, na krajnje neprijatan način, bila zaustavljena pred ulazak u avion mađarskog avioprevoznika.
Prema njegovim rečima, zatraženo joj je da doplati 25 evra za prtljag, jer joj u suprotnom neće biti dozvoljeno da se ukrca. Nakon toga, usledio je pogrdni komentar.
"Srpska go*na", rekla je šalterska službenica zaposlena u "Wizz Air"-u svojoj koleginici, opisujući ponašanje putnice.
Ja bih da kažem još nešto, navijači da shvate! Obradović apeluje - od toga zavisi licenca Evrolige
Otkriveno zašto je otišao Savo Milošević: Predrag Mijatović ga "oterao" iz Partizana!
Hitno saopštenje Partizana, klub podelio oštre kazne: Zabrane, poslednje opomene, podnete i prijave!
Ko je Kerkez, tačka razdora Miloševića i Mijatovića? Poslao ga na teren, a klub ga odmah ukorio!
Zna se već ko je novi trener Partizana? Vraća se najveća legenda crno-belih!