Wizz Air je naglasio je povodom pomenutog incidenta da su osoblje i zaposleni Wizz Air-a isključivo u avionu, dok su radnici na aerodromu zaposleni ugovornih partnera i nisu zaposleni direktno od Wizz Air-a.

Wizz Air žali što je naš putnik doživeo neprijatnu situaciju pri ukrcavanju u avion na liniji iz Beča do Niša 3. februara 2020. godine. Wizz Air ne komentariše pojedinačne slučajeve, ali vas uveravamo da je o celoj stvari obavešten naš ugovorni partner", navodi se u saopštenju.

Ta kompanija je navela da su njihovi putnici njihova najveća vrednost i da u toj kompaniji neprestano rade na unapređenju svojih usluga kako bi pružili udobnije i lepše iskustvo na njihovim letovima. 

Direktor Instituta za evropske poslove Naim Leo Beširi na društvenim mrežama objavio je status u kom navodi da je njegova saputnica 3. februara, na krajnje neprijatan način, bila zaustavljena pred ulazak u avion mađarskog avioprevoznika.

Prema njegovim rečima, zatraženo joj je da doplati 25 evra za prtljag, jer joj u suprotnom neće biti dozvoljeno da se ukrca. Nakon toga, usledio je pogrdni komentar.

"Srpska go*na", rekla je šalterska službenica zaposlena u "Wizz Air"-u svojoj koleginici, opisujući ponašanje putnice.