Kampanja, pokrenuta posle hapšenja i smrti Afroamerikanda Džordža Flojda i talasa protesta zbog policijske brutalnosti u SAD, je izmenjena verzija čuvenog slogana kompanije - "Uradi to" (Just do it).
"Ovog puta - ne radi to... Ne pretvarajte se da ne postoji problem u Americi", poručio je američki gigant sportske opreme u videu koji je postavljen na Twitteru.
"Ne okrećite leđa rasizmu. Ne prihvatajte da se oduzimaju nedužni životi. Ne pronalazite više izgovore. Ne mislite da vas se to ne tiče", poručuje Najki u spotu u kojem se reči ispisane belim slovima pojavljuju na crnoj pozadini.
U znak solidarnost, rivalska kompanija Adidas je retvitovala video, uz poruku "Samo zajedno idemo napred. Zajedno dovodimo do promena", prenosi Glas Amerike.
Ovo nije prvi put da je Najki zakoračio u oblast socijalne pravde u Americi.
U septembru 2018, Najki je izazvao buru kada je objavio reklame u kojima je igrač američkog fudbala i aktivista Kolin Kapernik, koji je kritikovan zato što je klečao za vreme izvođenja američke himne u znak protesta zbog rasizma.
Janis nacrtao, četiri heroja donela pobedu: Kad je srce kao planina, a Deda na terenu - Barsa nema šanse!
Partizanov poziv za plej-of Evrolige! Željku se isplatilo čekanje, dobio je igrača za velika dela
Drama sezone u ABA ligi, Zvezda i Partizan pali sa vrha: Lider se u Železniku vratio iz mrtvih i pobedio!
"Kakva trica Dejana Davidovca": Hrvatski komentator u transu zbog Zvezdinog koša za pobedu protiv Barse
Ovaj menjač plaši i iskusne vozače, mnogi ne znaju koliko je moćan: DSG je hirurški precizan, smanjuje potrošnju goriva