Zbog korone STJUARDESE postale nepotrebne, PILOTI rade njihov posao | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kuda ide ovaj svet

Zbog korone STJUARDESE postale nepotrebne, PILOTI rade njihov posao

Autor Ksenija Jelesijević
Autor Ksenija Jelesijević

Islander, nacionalna avio kompanija Islanda, sa sedištem u Rejkjaviku, odlučila je da otpusti kabinsko osoblje - sve stjuardese i stjuarde u nastojanju da spasi kompaniju od finansijskih problema prouzrokovanih korona virusom.

Izvor: MONDO/Lana Stošić

Od sutra, odlučila je kompanija, putnike će služiti piloti.

"Piloti ipak neće mnogo vremena trošiti na guranje kolica kroz kabinu, nudeći piće i obroke, jer je ta usluga zbog virusa svedena na miniminum", saopštio je Islander tu odluku bez presedana, po kojoj će deo pilota sada brinuti o bezbednosti punika u kabini.

Možda će vas zanimati

Stjuardi i stjuardese odgovorni su za bezbednost putnika i to je njihova prva i najvažnija uloga u aviokompaniji, za šta prolaže kroz višenedeljne obuke, pa ostaje nejasno kako će piloti uspeti u dva dana da se spreme za novu ulogu, jer je odluka o otkazu kabinskom osoblju doneta u petak, nakon dužih neuspelih razgovora sa predstavnicima sindikata.

Još nije jasno da li je takva zamena uloga dozvoljena u regionima u koje leti Islander, uključujući SAD i EU, prenosi Tanjug.

Isladner osnovan je 1937. godine.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

PROČITAJTE I OVO

Inicijalizacija u toku...

Komentari 1

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Pixel

Broj clanova kabinskog osoblja zavisi od broja sedista. Ne postoji nacin da se komercijalni let obavi bez njih. Mogu da obuce pilote da lete kao kabinsko osoblje ali je to bespotrebno trosenje resursa jer postoje ogranicenja u vremenu provedeno na duznosti. Ovo mogu da shvatim kao to da zele da zadrze pilote u kompaniji po svaku cenu, to da rade dva posla je neprihvatljivo. Dokle ce to onda da ide? Sve to moze da dovede do pada kvaliteta obavljanje pilotske duznosti.

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU