• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

TRAGEDIJA - DEČAK SE UBIO ZBOG POGREŠNE INFORMACIJE: Saopšteno mu je da je izgubio ogroman novac na internetu

Roditelji su odlučni da tuže kompaniju koja je poslala sporni mejl, evo i zbog čega.

Aleks Kerns (20) izvršio je samoubistvo prošle godine u junu nakon što je, greškom platforme za trgovinu akcijama, mislio da je izgubio 750.000 američkih dolara.

On je počeo da posluje na ovoj platformi, a kobnog dana dobio je poruku koja je već sutradan proglašena greškom.

Možda će vas zanimati

Njegovi roditelji odlučni su u tome da podnesu tužbu protiv platforme Robinhud za nepravdu, nepažnju i nepravednu poslovnu praksu.

Ova kompanija osmišljena je da demokratizuje finansije i da se založi za obične i "male" ljude. Ipak roditelji tragično nastradalog dečaka tvrde da Robinhud cilja na mlade i neiskusne kupce koje brzo uvuče u poslovanje rizičnim trgovinama. Oni dalje tvrde da, u trenucima kada je ljudima koji na njoj posluju potrebna pomoć, kao što je to i u slučaju Aleksa, platforma nije pružala adekvatnu korisničku podršku i čak dovodila korisnike u zabludu.

Aleks je još kao mali počeo da posluje na Robinhudu novcem koji je imao u ušteđevini koju je skupljao na rođendanima, praznicima, poklonima.

"Imao je možda do 5.000 dolara", rekli su njegovi roditelji.

Oni nisu znali da je ova platforma njihovom sinu omogućila ida kupuje i da prodaje opcije, odnosno da učestvuje u rizičnom finansijskom instrumentu u kome su mogući potencijalno veliki gubici.

"Nije mi jasno kako je tako nešto moglo da se dogodi", rekao je njegov otac Dan Kerns.

Njihov sin je 11. juna 2020. dobio obaveštenje da je njegov račun u minusu 750.000 dolara, a zatim i zahtev da pokrije makar 170.000 dolara duga. Na mejl upućen kompaniji, stigao je automatski odgovor.

Kasnije tog dana Aleks se ubio.

Dan kasnije, kompanija je odgovorila na njegov mejl kako je u pitanju greška, međutim, tada je već bilo kasno.

(Mondo)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i ovo

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU