Na sastanku sa predsednikom KMG-a Šen Haisijungom, predsednik Bah je istakao neviđene brojke publike koje je emiter koji drži prava uspeo da postigne, sa više od pola milijarde ljudi koji su već videli izveštavanje o ZOI-u na KMG-ovoj CCTV mreži do 10. februara, odnosno za period kraći od nedelju dana trajanja Igara.

2909085_d3167edc0a2b4178ac9dead4deac73d9_ff.jpg
Foto: Promo/Kineska medijska grupa

Do petka (11. februara), 2,05 milijardi sati izveštavanja o ZOI-u je bilo pogledano na TV-u u Kini, što je za 15 odsto više od sadržaja pogledanog tokom celokupnog trajanja igara u Pjongčangu 2018. i Sočiju 2014. zajedno. Kao priznanje za ova dostignuća i dugogodišnje partnerstvo KMG-a, predsednik Bah je takođe dodelio Šenu trofej predsednika MOK-a. Reč je o savremenoj skulpturi koju je kreirao Aleksandar Krivošejev pod nazivom „Nebo je granica“. Skulptura simbolizuje sportistu koji je osvojio zlatnu medalju na svom putu da postane šampion.

MOK i KMG su nedavno produžili svoje partnerstvo do 2032. godine.

MONDO/Kineska medijska grupa