
Evropska komisija je zvanično izabrala novi bio logo EU koji će od 1. jula ove godine biti obavezujući za sve zapakovane organske proizvode proizvedene u Uniji, a autor nagrađenog logoa je Dušan Milenković, student iz Nemačke.
Pobednički logo sa "Evro-listom", čiji je autor Milenković, od 1. jula 2010. godine biće obavezujući za sve zapakovane bio proizvode koji su proizvedeni u zemljama članicama EU i koji ispunjavaju norme, a za tek uvedene proizvode ovaj logo je dobrovoljan.
Kako je ranije najavljeno, taj logo će se štampati na više od milion pakovanja različitih proizvoda, a dozvoljeno je da na etiketama budu oslikani i drugi privatni, regionalni i nacionalni logotipi.
Kod "Evro-lista" zvezdice EU su raspoređene u obliku listova na zelenoj pozadini, a tim nacrtom date su dve jasne poruke: Priroda i Evropa.
Pobednik takmičenja za novi bio-logo EU zvanično je proglašen juče, a tokom prethodnih meseci putem Interneta glasalo je oko 130.000 ljudi, birajući između tri predloga.
U takmičenju za pobednički logo učestvovali su studenti umetnosti i dizajna iz cele Evrope, a žiri, koji je bio sastavljen od međunarodno poznatih stručnjaka, izabrao je od 3.500 podnetih predloga tri najbolja rešenja koja su objavljena na zvaničnom sajtu takmičenja www.ec.europa.eu/organic-logo. Glasanje je završeno 31. januara ove godine, a Milenkovićevo rešenje je dobilo 63 odsto glasova.
Finalisti će u julu 2010. godine biti nagrađeni na zvaničnoj dodeli nagrada od strane Generalne direkcije za poljoprivredu i ruralni razvoj Evropske komisije.
Nagrada za pobednika je 6.000 evra, za drugoplasiranog 3.500 evra i za trećeplasiranog 2.500 evra.
Komesarka za poljoprivredu i razvoj sela Merien Fišer Bel rekla je da je oduševljena "što imamo svež logo EU za organsku hranu".
"Ovo takmičenje je skrenulo pažnju javnosti na organsku hranu i sada imamo logo sa kojim će svako moći da se identifikuje. Logo ima lep elegantan dizajn i jedva čekam da kupujem proizvode na kojima će se on nalaziti."
(Tanjug)
Pobednički logo sa "Evro-listom", čiji je autor Milenković, od 1. jula 2010. godine biće obavezujući za sve zapakovane bio proizvode koji su proizvedeni u zemljama članicama EU i koji ispunjavaju norme, a za tek uvedene proizvode ovaj logo je dobrovoljan.
Kako je ranije najavljeno, taj logo će se štampati na više od milion pakovanja različitih proizvoda, a dozvoljeno je da na etiketama budu oslikani i drugi privatni, regionalni i nacionalni logotipi.
Kod "Evro-lista" zvezdice EU su raspoređene u obliku listova na zelenoj pozadini, a tim nacrtom date su dve jasne poruke: Priroda i Evropa.
Pobednik takmičenja za novi bio-logo EU zvanično je proglašen juče, a tokom prethodnih meseci putem Interneta glasalo je oko 130.000 ljudi, birajući između tri predloga.
U takmičenju za pobednički logo učestvovali su studenti umetnosti i dizajna iz cele Evrope, a žiri, koji je bio sastavljen od međunarodno poznatih stručnjaka, izabrao je od 3.500 podnetih predloga tri najbolja rešenja koja su objavljena na zvaničnom sajtu takmičenja www.ec.europa.eu/organic-logo. Glasanje je završeno 31. januara ove godine, a Milenkovićevo rešenje je dobilo 63 odsto glasova.
Finalisti će u julu 2010. godine biti nagrađeni na zvaničnoj dodeli nagrada od strane Generalne direkcije za poljoprivredu i ruralni razvoj Evropske komisije.
Nagrada za pobednika je 6.000 evra, za drugoplasiranog 3.500 evra i za trećeplasiranog 2.500 evra.
Komesarka za poljoprivredu i razvoj sela Merien Fišer Bel rekla je da je oduševljena "što imamo svež logo EU za organsku hranu".
"Ovo takmičenje je skrenulo pažnju javnosti na organsku hranu i sada imamo logo sa kojim će svako moći da se identifikuje. Logo ima lep elegantan dizajn i jedva čekam da kupujem proizvode na kojima će se on nalaziti."
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.