• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

VAŽNA PROMENA U MARKETIMA - KUPCI ĆE MORATI DA PAZE: Veliki lanci ukidaju ROK TRAJANJA za ove proizvode

Autor Ivana Lazić

Brojni trgovninski lanci u Velikoj Britaniji ukidaju oznaku "upotrebiti do" na velikom broju proizvoda.

 Supermarketi u Velikoj Britaniji ukidaju rok trajanja na proizvodima Izvor: YouTube/FlavCityWithBobbyPerish

Supermarketi u Velikoj Britaniji postepeno ukidaju datume isteka za niz kvarljivih artikala, pa će kupci ubuduće moći da se oslone na svoje čulo mirisa i po staromodnoj navici početi da "njuškaju" proizvode. Lanci trgovaca kažu da će ovaj potez uštedeti novac kupcima i smanjiti otpad.

Asda, Co-Op, Morrisons, Vaitrose, Tesco Plc i Marks & Spencer Group Plc su najavili potpuno ili delimično ukidanje svojih tradicionalnih datuma "najbolje do” i "upotrebIti do” na određenim proizvodima, prelazeći na kodove za skeniranje kojim osoblje prodavnice može da izbacuje artikle sa isteklim rokom trajanja.

Možda će vas zanimati

Morrisons je pokrenuo trend tako što je uklonio indikatore sa 90% mleka sopstvenog brenda, ohrabrujući kupce da umesto toga "njuškaju" proizvode. Budžetski prodavac Asda je poslednji koji je napravio promenu, ukidajući datume isteka za skoro 250 proizvoda od svežeg voća i povrća počev od 1. septembra.

Lanac luksuznih proizvoda Vaitrose takođe eliminiše rok trajanja za skoro 500 svežih proizvoda, uključujući korenasto povrće, voće i sobne biljke od septembra, dok ih rival M&S uklanja iz preko 300 linija proizvoda od voća i povrća širom svojih prodavnica.

Svi prodavci su se obavezali da će smanjiti bacanje hrane zajedno sa svojim najavama o promenama politike etiketiranja, sa Co-Op-om, koji je uklonio upotrebu po datumima na jogurtu sopstvenog brenda.

Ali dok su trgovci na malo nastojali da promenu politike promovišu kao ekološki svestan korak, ali su mediji počeli da sugerišu da bi Britanci trebalo da razmotre konzumaciju namirnica kojima je istekao rok trajanja.

(MONDO)

Komentari 16

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Djo

Još jedna prevara, sve načine smišljaju, kako ćeš mleko zatvoreno da njušiš, ajde voće i povrće se vidi golim okom ostalo, kom obojci kom opanci, kao radnici će imati citaće skener koda koji označava, da li je proizvod još za prodaju ili ne....agenda, sto više ljudi razboleti

Kojekude

Mi viljuskom boccc a oni rukama....

Mira

E nek se u....u zivi zbog takve odluke.

special image