OTKRIVENA VELIKA RUSKA PLJAČKA?! Ukrajina je oštećena za nekoliko MILIJARDI dolara, NASA poseduje sve KLJUČNE dokaze!

Autor Aleksandar Blagić

Američka svemirska agencija (NASA) je navodno uspela da razotkrije veliku prevaru i pljačku Rusije u Ukrajini.

Screenshot from 2022-12-04 17-29-17 copy.jpg Izvor: Youtube/ PBS NewsHour/screenshoot

Američka svemirska agencija (NASA) je navodno uspela da raskrinka veliku rusku prevaru i pljačku u Ukrajini, prenosi nemačka agencija "Dpa". Sve se navodno dogodilo u prvim mesecima nakon početka rata u Ukrajini 24. februara 2022. godine. Ukrajina nije imala pristup oko 22 odsto žitarica u istočnom delu svoje zemlje zbog rata koji je u toku.

"NASA Harvest", program američke svemirske agencije za prehrambenu sigurnost i poljoprivredu, otkrila je da je oko 5,8 miliona tona pšenice požnjeveno na poljima u oblastima koje "nisu pod kontrolom države Ukrajine". "NASA Harvest" je koristila satelitske podatke u saradnji sa nekoliko partnerskih institucija. Na teritoriji Ukrajine je ukupno u ovoj godini požnjeveno oko 26,6 miliona tona pšenice što je višestruko više od prošlogodišnjih predviđanja. Ovo su naveli naučnici koji su bili uključeni u istraživački projekat. Nepožnjeveno žito se uglavnom nalazi na poljima blizu linije fronta.

Iako je ovo manje u odnosu na prošlogodišnji rekord od 33 miliona tona, količina je i dalje blizu petogodišnjeg proseka od 27,9 miliona tona.

"Ukupno 88 odsto prošlogodišnjih zimskih useva požnjeveno je u oblastima koje nisu pod kontrolom Ukrajine", navodi "NASA".

(MONDO)

Pročitajte i ovo

Azbo

A jel vidi NASA moju belju

Stvarno

Ne znam šta se vi bednici toliko primate na Rusiju, vama bi stvarno trebalo da bude svejedno kako će da se završi ovaj sukob, vama se nista neće promeniti, ostaćete i dalje bednici, ljudski talog.

.....

@Stvarno Ne mora ništa da se desi važno je da *****ovi kao što si ti ne vređaju nikog, dokazuješ koliko si bedan.