Zarada na bioskopskim blagajnama u toku Prolećnog festivala bila je 6,758 milijardi yuana, što je povećanje od 11,89% u odnosu na lane.

Na centralnoj konferenciji za ekonomski rad krajem prošle godine, jasno je predloženo da bi oporavak i proširenje potrošnje trebalo da predstavlja prioritet 2023. godine.

Uz ulazak prevencije i kontrole nad epidemijom Kine u novu fazu, širom zemlje je pokrenuto niz mera za stimulisanje potrošnje. Pod sveobuhvatnim uticajjima različitih faktora, "zlatna nedelja" ovogodišnjeg Prolećnog festivala ponovo je pokazala svoj dužni zlatni sadržaj.

Tokom ovogodišnjeg Prolećnog festivala, uvezena kozmetika, pića, sveži morski plodovi i druga „strana novogodišnja roba“ popularni su u Kini, pokazuju jedinstven šarm velikog kineskog tržišta i povećavaju poverenje stranih investitora u Kini.

Kao prozor za posmatranje tržišta potrošača Kine, procenat potrošnje tokom Prolećnog festivala je dobar početak u jačanju ekonomije cele godine, što ponovo pokazuje da karakteristike kineskog potrošačkog tržišta sa snažnom otpornošću i dovoljnim potencijalom nisu promenile, a temelji razvoja potrošnje se nisu promenili.