Filipinska reklamna agencija izvinila se zbog korišćenja video snimaka iz drugih zemalja u promotivnom turističkom videu, prenosi BBC. U kampanji su koristili snimke pirinčanih terasa u Indoneziji, peščanih dina u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i sletanja aviona u Švajcarskoj. Agencija DDB Filipini se izvinila zbog "nesrećnog propusta". Filipinska sekretarka za turizam Kristina Garsija Frasko rekla je da za snimanje videa nisu korišćena javna sredstva.
Frasko je rekla da je ministarstvo turizma više puta tražilo od reklamne agencije DDB Filipini potvrdu da su materijali korišćeni u video snimku njihovi sopstveni i originalni. Prema njenim rečima, "u svim ovim prilikama DDB je više puta uveravao da su originalnost i vlasništvo svih materijala u redu".
Kontroverzni video nastao je u okviru kampanje "Love the Philippines" vredne 900.000 dolara, koja je pokrenuta krajem juna. Korišćenje video zapisa iz drugih zemalja prvo je otkriveno analizom francuske novinske agencije AFP i filipinskog blogera Sasa Roganda Sasota. Ministarka je najavila da će njeno odeljenje obezbediti da DDB Filipini preuzme odgovornost za video.
DDB Philippines je sa svoje strane naveo da je upotreba snimka u video snimcima standard u reklamnoj industriji, ali se izvinio zbog korišćenja stranih video zapisa u ovom slučaju. "Upotreba stranih snimaka u kampanji koja promoviše Filipine je krajnje neprikladna i kontradiktorna ciljevima", priznala je agencija. Video je u međuvremenu uklonjen.
BONUS VIDEO:
(MONDO)
"Vi zadnji derbi računate kao poraz? Baš lepo": Obradović reagovao na pomen osam neuspeha protiv Zvezde u nizu
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Predrag Mijatović u Fudbalskom savezu Srbije! Čeka ga važna funkcija u vrhu organizacije