Oko 10.000 kamiona sa ugljem zakrčilo je autoput na severu Kine i stvorilo kolonu koja je duga najmanje 120 kilometara, javila je danas kineska državna televizija Si-si-ti-vi (CCTV).
Zakrčenje na autoputu Peking-Tibet, na deonici između Ordosa i Đininga, tek je jedno u seriji sličnih na saobraćajnici preopterećenoj usled radova na paralelnom putu Peking-Sinđiang koji su počeli u avgustu.
Dodatni faktor je otvaranje rudnika uglja na severozapadu Kine.
Kamioni, koji voze ugalj iz Unutrašnje Mongolije, nanizali su se branik uz branik, a policija nastoji da preusmeri saobraćaj, nalažući vozačima oprez, rekao je jedan policijski zvaničnik koji je odbio da se predstavi.
Deonica autoputa u Unutrašnjoj Mongoliji između rudarskog Ordosa i Đininga pretvorila se doslovno u džinovsko parkiralište.
Prošlog meseca, neki kamioni na autoputu Peking-Tibet zaglavljivali su se u zakrčenjima i do pet dana, a vozači su vreme provodili igrajući karte ili spavajući na asfaltu.
Kina je ekonomija sa najvećom stopom razvoja na svetu, a ugljem zadovoljava dve trećine energetskih potreba.
(Beta)
Dodatni faktor je otvaranje rudnika uglja na severozapadu Kine.
Kamioni, koji voze ugalj iz Unutrašnje Mongolije, nanizali su se branik uz branik, a policija nastoji da preusmeri saobraćaj, nalažući vozačima oprez, rekao je jedan policijski zvaničnik koji je odbio da se predstavi.
Deonica autoputa u Unutrašnjoj Mongoliji između rudarskog Ordosa i Đininga pretvorila se doslovno u džinovsko parkiralište.
Prošlog meseca, neki kamioni na autoputu Peking-Tibet zaglavljivali su se u zakrčenjima i do pet dana, a vozači su vreme provodili igrajući karte ili spavajući na asfaltu.
Kina je ekonomija sa najvećom stopom razvoja na svetu, a ugljem zadovoljava dve trećine energetskih potreba.
(Beta)