Predsednik KMG-a Šen Haisijung obratio se putem video linka, a Lin Šangli, rektor Univerziteta Ženmin, održao je govor na skupu. Fan Jun, zamenik glavnog urednika KMG-a i glavni urednik Kineske globalne televizijske mreže (CGTN), i Vang An, izvršni direktor korporacije CRRC, takođe su prisustvovali događaju.

Djomart Otorbajev, bivši premijer Kirgistana, Gžegorž Kolodko, bivši potpredsednik Vlade i ministar finansija Poljske, Ian Filips, direktor Agencije za štampu i medije pri Odeljenju za globalne komunikacije Ujedinjenih nacija, kao i stručnjaci sa Kineskog univerziteta Ženmin, Kineske akademije društvenih nauka i predstavnici relevantnih institucija imali su diskusije o temama kao što su kineska modernizacija i nove mogućnosti u svetu, razmene i međusobno učenje između različitih civilizacija.

Šen je rekao u video obraćanju da treba živopisno ispričati kineske priče kako bi svet bolje razumeo Kinu.Tokom proteklih šest godina od osnivanja Kineske medijske grupe, međunarodna komunikaciona moć KMG-a je nastavila brzo da raste. Ona je proizvela visokokvalitetne programe kao što su prvi kineski AI crtani film „Pesme bezvremenskog priznanja" i Gala povodom Praznika proleća koju su strani mediji pohvalili kao „važan prozor za promovisanje kineske kulture".

KMG je poslednjih godina inovirala i sprovela „medijsku diplomatiju“ i stvorila niz mehanizama međunarodne medijske saradnje kao što su „Globalni medijski partneri“, dodao je Šen.

Šen je istakao da „Plava knjiga o istraživanju javnog mnjenja“ koja je objavljena na skupu pokazuje da se globalna publika veoma slaže sa glavnim konceptima koje je izneo predsednik Si Đinping poput zajednice sa zajedničkom budućnošću čovečanstva.

Rektor Univerziteta Ženmin Lin Šangli izneo je na skupu tri očekivanja za buduću saradnju: Prvo, olakšati kanale globalne razvojne saradnje i promovisati globalnu razvojnu razmenu. Drugo negovati inovativnost za globalnu saradnju, zajednički promovisati inovacije znanja, teorija i metoda. Treće, promovisati razmenu i međusobno učenje među različitim civilizacijama na osnovu jednakosti i poštovanja, prelaziti jezičke i kulturne granice, te razvijati razne oblike akademskog i kulturnog dijaloga.

Na događaju je objavljena Plava knjiga o istraživanju javnog mnjenja pod naslovom „Kina i svet: Saradnja, izazovi i uzajamna korist“. Istraživanje pokazuje da 90,6 odsto globalnih ispitanika veruje da je Kina važna zemlja i da je produbljivanje obostrano korisne saradnje sa Kinom u njihovom sopstvenom interesu, 85,3 odsto ispitanika se slaže sa kineskim principima miroljubive saradnje, otvorenosti i inkluzivnosti, uzajamnog učenja i uzajamne koristi, dok 87,9 odsto ispitanika se slaže sa kineskim konceptima o jačanju bliskih odnosa ljudi svih zemalja i zajedničkoj izgradnji zajednice sa zajedničkom budućnošću čovečanstva.

Kineska medijska grupa