Kineske vlasti izdale su zabranu televizijskim stanicama da puštaju reklame za vreme trajanja TV serija.
Cilj odluke je da se privuče što više gledalaca i poboljša kvalitet programa, prenele su danas agencije.
U zabrani, koja je juče objavljena, a stupiće na snagu od 1. januara naredne godine, stoji da ni jedna reklama ne može da se pojavi tokom trajanja ni jedne serije čija epizoda obično traje oko 45 minuta.
Analitičari kineskih medija navode da će ova zabrana verovatno smanjiti novčane prihode koji se dobijaju od reklama, ali da će primorati TV stanice da emituju što bolji serijski program kako bi zadržali gledaoce.
(Tanjug)
U zabrani, koja je juče objavljena, a stupiće na snagu od 1. januara naredne godine, stoji da ni jedna reklama ne može da se pojavi tokom trajanja ni jedne serije čija epizoda obično traje oko 45 minuta.
Analitičari kineskih medija navode da će ova zabrana verovatno smanjiti novčane prihode koji se dobijaju od reklama, ali da će primorati TV stanice da emituju što bolji serijski program kako bi zadržali gledaoce.
(Tanjug)