Sindikat 2.500 radnika metroa preti da će produžiti štrajk ukoliko vlasti ne budu razmotrile njihove zahteve za povećanjem plate od 28 odsto, ali gradska i savezna vlada prebacuju odgovornost jedna na drugu.
Lider sindikata Nestor Segovija kaže da ih niko nije pozvao na pregovore i da "metro neće raditi duže vreme ukoliko ne dobijemo brz odgovor," a prenosi AFP.
Argentinska vlada je u januaru saopštila da prepušta upravljanje metroom gradu, ali gradnočelnik Buenos Ajresa Mauricio Makri, lider opozicije koji želi da se kandiduje na izborima za predsednka 2015, odbija to da prihvati ističući da savezne vlasti prvo moraju da prebace gradu neophodna sredstava za poboljšanje sistema podzemne želežnice.
U međuvremenu građani zbog štrajka stoje u redovima na autobuskim stanicama ili satima pokušavaju da se probiju kolima kroz zakrčeni saobraćaj.
Onima koji žive u predgrađu treba tri puta više vremena da na posao stignu autobusom, a ukoliko se odluče da u grad dođu svojim kolima moraju uz gužvu da se izbore i za mesto u prepunim garažama.
Bicikli iz besplatnog programa gradskih vlasti "parkiraj i bicikliraj" koji su stanovnicima stavljeni na raspolaganje na 22 mesta u gradu poslednjih dana su razgrabljeni.
Argentinska prestonica ima tri miliona stanovnika u užem centru ali više od 12 miliona sa predgrađima. Metroom se svakodnevno iz predgrađa u centar grada i nazad vozi oko milion ljudi.
(Tanjug, foto:Guliver/Getty Images)
Lider sindikata Nestor Segovija kaže da ih niko nije pozvao na pregovore i da "metro neće raditi duže vreme ukoliko ne dobijemo brz odgovor," a prenosi AFP.
Argentinska vlada je u januaru saopštila da prepušta upravljanje metroom gradu, ali gradnočelnik Buenos Ajresa Mauricio Makri, lider opozicije koji želi da se kandiduje na izborima za predsednka 2015, odbija to da prihvati ističući da savezne vlasti prvo moraju da prebace gradu neophodna sredstava za poboljšanje sistema podzemne želežnice.
U međuvremenu građani zbog štrajka stoje u redovima na autobuskim stanicama ili satima pokušavaju da se probiju kolima kroz zakrčeni saobraćaj.
Onima koji žive u predgrađu treba tri puta više vremena da na posao stignu autobusom, a ukoliko se odluče da u grad dođu svojim kolima moraju uz gužvu da se izbore i za mesto u prepunim garažama.
Bicikli iz besplatnog programa gradskih vlasti "parkiraj i bicikliraj" koji su stanovnicima stavljeni na raspolaganje na 22 mesta u gradu poslednjih dana su razgrabljeni.
Argentinska prestonica ima tri miliona stanovnika u užem centru ali više od 12 miliona sa predgrađima. Metroom se svakodnevno iz predgrađa u centar grada i nazad vozi oko milion ljudi.
(Tanjug, foto:Guliver/Getty Images)
Vezenkov zabija nož u leđa Bugarima: Bomba u Eurobasket 2025, MVP Evrolige menja reprezentaciju?
Priveden bivši košarkaš Partizana i reprezentacije: Optužen za nasilje u porodici!
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi
Svetislav Pešić dobio dva strašna pojačanja: Još jača Srbija napada Dansku u Beogradu!
Bomba - Endi Marej novi trener Novaka Đokovića! Ceo svet ostao u šoku zbog odluke najvećeg svih vremena!