Najpatriotskiji američki brend je "džip" ali i "plejboj", rezultat je opsežne ankete marketinpke agencije Bredn kiz (Brand Keys), koja je sprovela istraživanje među 4.000 Amerikanaca.
Jedan odsto manje ispitanika navelo je "koka-kolu" i "herši" (Hershey's), a dva odsto manje "levi štraus" i "dizni".
Među prvih deset ušli su i "kolgejt" (Colgate), "zipo" (Zippo), "rajgliz" (Wrigleys), "ralf loren" (Ralph Lauren), "kodak" i "džilet" (Gillete), koji su zajedno zauzeli deseto mesto.
Koliko mesta iza njih je Plejboj u saopštenju nije navedeno ali je ušao u prvih pedeset.
Iz Brend kiza napominju da sportski brendovi koji "eksploatišu" teme patriotizma, kao što su timovi NFL (američkiog fudbala), Njujork Ingland Petriots ili Njujork Jenkiz, nisu ušli među top 25 patriotskih brendova.
Po kojim kriterijumima se utvrđivao patriotizam nekog brenda u agenciji nisu objasnili, a ispitanici su ih određivali po sopstvenom osećaju.
Dnevnik "USA today" navodi da razlog popularnosti "džipa" može biti i taj što on asocira na pobedu SAD u Drugom svetskom ratu, te da je njegova proizvodnja postala jedan od simbola mobilnosti američke armije.
Istraživanje Brend kiza je sprovedeno povodom 4. jula, kada SAD slavi Dan nezavisnosti.