Uvođenje tramvaja je u velikoj meri finansirala Kina što se smatra važnim korakom saradnje koja vodi privrednom razvoju Etiopije.Pre simboličnog presecanja vrpce, nekoliko stotina građana je čekalo u redu da uđu u prvi tramvaj kojim upravlja Kinez.
Dve tramvajske linije dugačke 34 kilometra, kapaciteta 60.000 putnika dnevno, izgradila je Kineska železnička građevinska kompanija (China Railway Engineering Corporation).
Uvođenje tramvaja je koštalo 475 miliona dolara, od kojih je 85 odsto troškova pokrila kineska Eksim banka.
Tramvajski prevoz subvencionira država, a cena karte, zavisno od dužine putovanja, iznosi od dva do šest etiopskih bira (0,08 do 0,25 evra).
Tramvaji za koje su šine i ostala oprema postavljani tri godine, olakšaće prevoz pet miliona stanovnika Adis Abebe koji su do sada koristili zastarele i loše održavane autobuse i kombije. Za sada radi samo jedna linija, sever - jug, a druga, istok - zapad, biće otvorena u oktobru.
Vlasti su obećale da će tramvaji biti izuzeti od svakodnevnih restrikcija struje u glavnom gradu.
Tokom predizborne kampanje maja ove godine, državna vlast koja je ista već 25 godina, ponavljala je da je tramvaj "simbol modernizacije" i simbol "nove Etiopije".
Vlada se na Kinu oslanja i u vezi s drugom velikim projektima: železnica, auto-putevi, hidrocentrale.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!