Muškarci se više prepuštaju zadovoljstvima od žena, pokazali su rezultati istraživanja koje je sproveo proizvođač sladoleda "Magnum".
Muškarci se više prepuštaju zadovoljstvima od žena, pokazali su rezultati istraživanja koje je sproveo proizvođač sladoleda "Magnum".
Istraživanje je sprovedeno na 111.266 osoba širom sveta, koje su odgovarale na različita pitanja testa za merenje koeficijenta zadovoljstva.
Kod muškaraca je taj koeficijent utvrđen na 120, a kod žena na 116.
Istraživanje je pokazalo i da seks ne asocira odmah na zadovoljstvo. Samo su Francuzi, Englezi i Italijani naveli seksualnost među pet ključnih reči koje povezuju sa zadovoljstvom.
U Francuskoj su porodica, odmor i relaksacija najčešće navođeni kao elementi koji stvaraju zadovoljstvo.
Piće i hrana su na svetskom nivou zabeleženi kao najrasprostranjenija zadovoljstva, koja su navođena među prvih pet u dve trećine zemalja gde je obavljano istraživanje.
Osobe koje su među najvažnijima navele i "audio zadovoljstva", kao što je muzika, imale su najveći koeficijent zadovoljstva.
(Tanjug, foto: Guliver/Getty Images)
Istraživanje je sprovedeno na 111.266 osoba širom sveta, koje su odgovarale na različita pitanja testa za merenje koeficijenta zadovoljstva.
Kod muškaraca je taj koeficijent utvrđen na 120, a kod žena na 116.
Istraživanje je pokazalo i da seks ne asocira odmah na zadovoljstvo. Samo su Francuzi, Englezi i Italijani naveli seksualnost među pet ključnih reči koje povezuju sa zadovoljstvom.
U Francuskoj su porodica, odmor i relaksacija najčešće navođeni kao elementi koji stvaraju zadovoljstvo.
Piće i hrana su na svetskom nivou zabeleženi kao najrasprostranjenija zadovoljstva, koja su navođena među prvih pet u dve trećine zemalja gde je obavljano istraživanje.
Osobe koje su među najvažnijima navele i "audio zadovoljstva", kao što je muzika, imale su najveći koeficijent zadovoljstva.
(Tanjug, foto: Guliver/Getty Images)