Brend "Rimel London" napravio je reklamu za novu maskaru, a u njoj se pojavljuje Kara Delevinj.
Međutim, reklama je zabranjena zbog obmanjivanja kupaca, a sve zato što su u produkciji korišćene veštačke trepavice, što navodi kupce da misle da će trepavice tako izgledati nakon nanošenja ove maskare.
Ova maskara se reklamira kao proizvod koji će "produžiti trepavice i povećati im volumen", ali su zapravo Kari u reklami stavljene ekstenzije i čak su obrađene u postprodukciji.
Iz "Rimela" kažu da su Delevinjovoj stavili ekstenzije na trepavice, a da su one u postprodukciji "docrtane" samo u nekim scenama gde se trepavice ne vide dovoljno dobro jer manekenka nosi tamnu senku za oči.
Pogledajte i procenite sami da li su u pravu:
Prikazivanje ove reklame zabranjeno je na televiziji, a isto se desilo i 2010. godine brendu "Dior" kada je iz istih razloga zabranjena reklama u kojoj se pojavila Natali Portman.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji